MackyJoeJoe Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hei! Skal da ta lappen til våren og har lyst på racingmoped, men har hørt at det er noe drit fordi dem ryker så fort. Er det sant eller er det bare oppspinn? Har tenkt på Derbi, Rieju og Aprilia, hva synes dere om disse? Anbefaler dere noen andre r sykler? Skal heller ikke trimme sykkelen. Takker for hjelp på forhånd :-) Endret 8. september 2009 av PatrickLS Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke for å være negativ... Men racing mopeder er sannsynligvis noe av det mest wannabe som noen gang har eksistert... Det er litt som å bygge en Lamborghini kit-car på et Pontiac Fiero chassis... Jeg ler meg halvt ihjel når jeg ser en racer som høres ut som en batteridrill... Når det er sagt... Hvis man skal gå kun etter utseendet, noe jeg må siden jeg har null peiling på mc, så er vel Aprilia RS 50 ganske tuff... (Disclaimer: Jeg er en 27åring som kjører Honda SFX skuter men jeg har alltid ledd av racere med batteridrill) -C- Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har tenkt på det samme som deg. 125 hadde vært kult, men det er altfor dyrt. Hva gjør jeg da? Jo, jeg kjøper 50-kubikk istedenfor! Nei. Hvis du har lyst, så har du jo lyst, men jeg ville bare kjøpt en vanlig moped eller scooter, og så spart til bil, for deretter og kjøpt ordentlig motorsykkel når den tid kommer. Lenke til kommentar
MackyJoeJoe Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ikke for å være negativ... Men racing mopeder er sannsynligvis noe av det mest wannabe som noen gang har eksistert... Det er litt som å bygge en Lamborghini kit-car på et Pontiac Fiero chassis...Jeg ler meg halvt ihjel når jeg ser en racer som høres ut som en batteridrill... Når det er sagt... Hvis man skal gå kun etter utseendet, noe jeg må siden jeg har null peiling på mc, så er vel Aprilia RS 50 ganske tuff... (Disclaimer: Jeg er en 27åring som kjører Honda SFX skuter men jeg har alltid ledd av racere med batteridrill) -C- Fordelen med r moped er jo at, viss du skal ta lappen til middels og tung sykkel, og skal ha racing da, fordelen med det er at da vet du hvordan det er å kjøre en racingsykkel Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du gjør jo ikke det... For uansett hvordan du snur og vender på det så har du bare 49,9cc mellom beina og du går ikke fortere enn ~45km/t. Mens på en årntli ræser så har du opptil 1200cc mellom beina og går i flere hundre... Det blir litt som å si at hvis du har kjørt Golf GTI så vet du hvordan det er å kjøre Koeningseeeegggegeegggegeggg CCX. (Spot the top gear ref ) -C- Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du gjør jo ikke det... For uansett hvordan du snur og vender på det så har du bare 49,9cc mellom beina og du går ikke fortere enn ~45km/t. Mens på en årntli ræser så har du opptil 1200cc mellom beina og går i flere hundre... Det blir litt som å si at hvis du har kjørt Golf GTI så vet du hvordan det er å kjøre Koeningseeeegggegeegggegeggg CCX. (Spot the top gear ref ) -C- Hehe. Så sant så sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå