Gå til innhold

Valg av headset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukket eller åpent? Koss Porta Pro (de har forresten kommet med en god del nye modeller som kan være verdt en titt) er en slager. Litt dominerende lav mellomtone/bass, men veldig gode.

Du får dem på Elkjøp, tror jeg. Velassorterte hifibutikker burde vel også ha dem inne.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det på Siba. men du finner det mange plasser. Bland annet har jeg sett det på Obs, og en annen butikk med spill og dvd er osv. ( kommer ikke på navnet)

Send meg en PM hvis du kommer på det da :) Greit å sammenligne priser. Obs er ikke alltid så billig at det gjør noe :/

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det på Siba. men du finner det mange plasser. Bland annet har jeg sett det på Obs, og en annen butikk med spill og dvd er osv. ( kommer ikke på navnet)

Send meg en PM hvis du kommer på det da :) Greit å sammenligne priser. Obs er ikke alltid så billig at det gjør noe :/

Hvis du hadde tatt deg en tur til Bergen så skal jeg vedde at du hadde funnet det en eller annen plass.

I en butikk rett siden av Siba kostet det 50 kr mere.

men ta deg en tur inn på www.koss.com og se om du finner noen du liker.

Alle har veldig god lyd og har evighets garanti.

Vil råde deg til å kjøpe det i en butikk som ligger i Bergen slik at du har anledning til å levere det inn hvis det blir ødelagt ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte HDJ-1000, DJ headset. Blir litt klammt i lengen. MEN for en lyd og et trykk, det er for en gang skyld ørene som ikke tåler mer...

har enda ikke lykkes i å finne noen som tåler så mange watt..

Koster 2k hos Ljudia

Specs:

Type: Tightly closed dynamic headphones

Frequency Range: 5 to 30,000 Hz

Impedance: 40 Ohm

Maximum Input: 3,500 mW :o

Output Sound Level: 107 dB/mW

Unit Type: 50 mm dome

Plug: 3.5 mm 3P mini plug (gold-plated)

Weight: 270g (excluding cord)

Accessories: 06.3 mm 3P plug adapter with screw & carrying bag

Connection cord: 3.94 ft long single coiled cable (approx. 9.84 ft when straight)

http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...onomy_id=44-216

Liker du å spille høyt, kjøp DJ headset, ikke like komfortabelt som en del andre, men spiller høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...