Gå til innhold

Gjorde et superkjøp, men er det lov?

Sordal

Anbefalte innlegg

God dag alle medmennesker, kan kort fortelle litt om meg selv. Jeg er en gutt/mann som fortiden bedriver dagene som urmakerlærling. Mitt yrke er spennende, men får lite kontakt med mennesker. Derfor er jeg meget usikker på om mitt "kupp" var bra. Kan jo begynne fra begynnelsen slik at det ikke blir noen forvirring.

Det hele startet med at jeg hadde en syk drøm. I korthetsorienterte ord så drømte jeg om, klokker, baller og svømmeføtter. Men denne posten skal jo ikke handle om drømmen, men det som skjedde når jeg våknet ( etter jeg hadde spist frokost å betalt noen fakutra for b.l.a drikkevannavgift, melkemannen og brannutrykkning ) Jeg klarte selvfølgelig å utløse brannalarmen for samtlige blokker på solsiden i trondheim. Men skal prøve å ikke rote meg bort her, jeg hadde som sagt en drøm, og når jeg voknet kjente jeg trangen til å stifte familie. Jeg har lenge vært i et fast forhold men "pillene" ( p-piller ) har satt en stopper for dette. Men jeg gikk på internett-cafeen og spilte litt, etter frokost. Når jeg var ferdig med å spille så kom det en dame inn på cafeen, hun så på meg med et blikk ingen kvinne noen gang har sett på meg, jeg følte meg varm innvendig og kjente at "mannslysten" kicket inn. Jeg fulgte med henne i noen timer før hun dro, hun skrev litt mail ( til jobb og andre plasser ), så på klær osv. Men når hun dro tenkte jeg at jeg skulle prøve å få "pratet" litt med henne. Jeg fulgte etter henne til bilen. Men uansett, jeg gikk tilbake til cafeen hvor jeg satt å søkte litt på internett etter damer som også lengtet etter å stifte familie, kom over en side som det var drøssevis av damer som lengtet etter å være i hendene til en trygg og snill mann. For å hoppe til saken så betalte jeg et lite honorar for å få en kvinne over hit, hun skal komme til Norge iløpet av kort tid. Jeg håper jo at vi får giftet oss, men lurer på hvor lenge hun kan være i landet om vi ikke gjør det med en gang liksom?

MVH

"Flatterende Fredrik"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...