MikeB Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg skal lære å crawl'e og har dermed bestemt meg får å starte helt forfra. Punkt 1. FLYTE I VANN. Prøvde i dag å flyte på rygg, det går ganske bra, men flyte på mage går ikke. Overkroppen flyter bra, men beina detter ned på bunnen ... Hva gjør jeg galt? ... eller hva er riktig teknikk? Endret 7. september 2009 av MikeB Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Strekk ut hendene foran hovudet. Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Strekk ut hendene foran hovudet. Strake armer rett fram eller en slags X-stilling? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bare strekk dei foran hovudet slik at du får balanse mellom overkroppen og beina. Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Bare strekk dei foran hovudet slik at du får balanse mellom overkroppen og beina. Prøvde idag og det fungerte bra. Fortsatt henger beina litt ned, men det er framgang. Er litt usikker på om jeg skal se rett nedover eller framover. Er også litt usikker på om jeg skal presse hofta nedover eller om jeg skal dytte rumpe opp mot overflaten. Hva anbefales? Endret 11. september 2009 av MikeB Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sjå nedover, ellers blir du sliten i nakken. Når du bare vil flye er målet å ligge som ei fjøl i vatnet, når du svømmer skal beina aldri over overflata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå