bergaloevera Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Hva er det røde i hjulbua på siste bilde før de to felg- bildene? Og ja, de angeleyes'ene ble litt vel glorete, så bra at du bytter de. Går det ann å bytte ut interiørlistene i BMW så ville jeg gjort det foresten. Det plastikk- treverket syntes jeg ser relativt stygt ut. Men ellers; drittlekker interiør og ekteriør. Det røde er merkelappen som sitter på dekka siden de er nye De angel eyes pærene er byttet ut i dag! Mobilkameraet er for dårlig til å fange opp fargen på de. Men de er ganske hvite. Matcher XENON lysa perfekt. Jeg har også montert bluevision type pærer i grøftelysa for at de skal matche. Det er faktisk EKTE treverk Er BMW vettu! hehe. Jeg synes treverk er fint i kombinasjon med det beige skinninteriøret og beige/brune dashbordet. Har vurdert sort pianolakk på interiørlistene, men har tilgode å se det i en bil med beige interiør ennå. Noen som har bilder? Endret 23. september 2009 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Synes fremdeles at lyktene ser glorete ut.. De skal være hvite, ikke blåe.. Synes den fargen gir bilen et ganske jalla-preg.. Er ellers enig med at tre ikke er det beste jeg vet, men igjen. Jeg er ikke så veldig fan av lyst interiør. Sånn bort fra det tror jeg ikke at det å gjøre de sorte vil øke utseende Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) De er så godt som hvite i virkeligheten ;-) Mobilkameraet suger og får det til å se blått ut Endret 24. september 2009 av MicrolaXx Lenke til kommentar
crea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Liker bilen din microlaxx. Syns E39 ser sååå mye bedre ut med M-pakka Men når kommer senken? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Takk for det! Senken kommer til våren! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nyyydelig bil!! Og for all del, behold treverket! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan tenke meg at de ser hvitt ut i virkeligheten, da mobilkameraer oppfatter sånt lys som blått! Ang. treverk mener jeg personlig at det hører hjemme på båter, ikke biler! Men det passer ganske bra med beige interiør da, faktisk! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ang. treverk mener jeg personlig at det hører hjemme på båter, ikke biler! Men det passer ganske bra med beige interiør da, faktisk! Veldig enig i de to linjene der! Ellers, utrolig pen bil Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sykt clean BMW! Det verste jeg ser er dårlig holdte 540'er. For da ser de nemlig ut som en slitt 520 med kappa fjærer. Denne derimot, ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ruller denne i Ås/Ski? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 jepp det gjør den! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du rulla med Patrick (Saab)? Tror jeg har sett deg da Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei da er det nok ikke meg du har sett Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Måtte slette og redigere litt, kjøp og salg er ikke tillatt på forumet og om vi gjør slike unntak vil forumet fort blir oversvømt med salgstråder. Håper på forståelse for dette. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Meget grom bil du har fått deg, gratiss xD Skulle jeg pirke litt så kunne jeg ønskt interiøret i "alle" BMW var anderledes og ikke såg så kjedelig og fargeløst ut. Men det er bare min mening. Igjen, gratiss med en lekker bil =) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Takk for det, men bilen ble solgt på lørdag ;-) Nå har jeg 2001 modell 525 DA. Er en tråd her om den og Lenke til kommentar
WorkShop Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) hvor mye kostet det for delene og lakken? altså på bmw 540`en. grattis med ny bil da! Endret 13. januar 2012 av WorkShop Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Kom vel på ca. 30 k med lakk og deler.. Nå har jeg ikke 525D lenger, men en 2004 520iA med alt utstyr =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå