Gå til innhold

Pynte wiien og kontrollene...sann bilde man limer på

Jajakanskjedet

Anbefalte innlegg

hei

Jeg så på nettet en gang...ett slags bilde man kunne få kjøpt får å dekorere wiien og kontrollene.

Syntes dette var lite vits, men merker at mens tiden går, blir jeg ganske lei det vanlige kvite. Noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt dette? Eller kansje lastet bilde med "formen" og limnt det på?

Noe sann som dette mener jeg:

http://www.pocket-lint.com/news-gallery/84...ndo-wii/3#image

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Litt off-topic, men jeg skjønner at du blir lei det hvite. Selv har jeg både Wii og Xboks360, og ble grundig lei begge deler. For å ta Wii'en først fikk jeg med en del klistremerker i Guitar Hero, og noen av disse ble klistret på selve konsollen. Siden jeg i hovedsak bruker den til GH klistret jeg også på en del Iron Maiden-klistremerker jeg fant i et blad. :p

Når det gjelder den gamle xbox360en tok jeg det et steg lengre. Jeg har drevet en del med modellfly og slikt, og brukte like greit malingen der til å male selve boksen. Den så ganske stilig ut da jeg var ferdig, og den fungerte helt fint i flere måneder. Den fikk dessverre RRD, så jeg sendte den inn til microsoft. De igjen sendte den videre til Tyskland, og de igjen sendte den tilbake til meg etter to måneder. De fant ikke noe feil i selve boksen, men gav meg en ny strømledning. Den fungerte helt fint etter det. :)

Den tok kvelden etter en stund (og det var derfor jeg kjøpte Wii i første omgang), men nå har jeg en Elite. Den ser kul ut som det er, men det frister å male den også... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...