Gå til innhold

Hva er verdens beste solbrillebutikk du har vært i?


Anbefalte innlegg

Det kan være hvor som helst i verden. Jeg er interessert i å høre om gode solbrillebutikker, siden jeg aldri har vært i en selv.

 

Jeg har kjøpt mange solbriller, men butikkene har overaskende dårlig utvalg, liten ekspertise og stive priser, repeterende priser. Er det for mye å spørre om en butikk som har alle Rayban modellene? Tydeligvis.

 

Har du vært i en solbrillesjappe som du føler har ALT, og i tillegg selger dem til gode priser, vennligst si hvor. Den beste jeg har vært i var på en flyplass i New York.

 

Noe jeg savner er eldre modeller, som taes av markedet og forsvinner. Det hadde vært dritkult å sett vintage og nye briller i én og samma butikk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte det, men kunne ikke dy meg. Aldri hørt om noen butikker som har utgåtte modeller og et stort utvalg, som du ønsker.

Men det hadde vært nice, hvis noen brillebutikker hadde litt bedre utvalg. Som oftest kan de jo få tak i det man ønsker, men så blir det litt vanskelig å prøve dem først?

 

 

Beste "solbrille" butikken jeg har vært i, må ha vært en i Val d'isere. Kan huske de hadde et stort utvalg av Oakley :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...