Mattovic Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei. Noen her inne som har fått varsel om innkalling til førtegangstjeneste som skal avtjenes i 2010? Ser på mil.no at "de som har fått varsel" blablabla. Selv har jeg ikke fått det, men jeg vil! hehe Lenke til kommentar
War Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Siden jeg lurer på det samme (nesten) sniker jeg til meg et tilleggsspm som man kan svare på i samme slengen. Jeg tok siviltjeneste, om jeg vil til forsvaret nå, hvordan kommer jeg inn? Har jo sonet 14 mnd allerede. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du ringer de og snakker om dette, eller søker deg inn om våren. Litt tidlig å få innkalling nå da? 91-kullet er jo ikke ferdig med sesjonsrunden ennå Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skal inn i januar og har fått beskjed om at innkallelsen kommer nå i september engang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Varsel om planlagt innkalling er sendt ut til alle som skal inn til og med mars 2010. Alle senere enn det får varsel om planlagt innkalling tidligst mars-april 2010. Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takker for svar! Ble nesten nervøs når jeg leser på mil.no at de purrer på de som ikke har sendt inn svardelen enda.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.mil.no/felles/vpv/start/article...rticleID=144830 Mot slutten av september, for de som enda ikke har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå