Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama mi er sur

Gjest Guest_SS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_SS_*

hei, jeg holder på med en nydelig dame, som jeg liker veldig veldig godt. vi traff hvarandre for ca 5 uker siden. etter det så har vi vært veldig mye sammen, sovet hos hvarandre og hatt det gøy. men noen ganger merker eg på en måte at hun er litt *opp og ned* at hun ikke virker så interisert på en måte, eller sur. og noen ganger er hun glad som en ful. hva skal jeg gjøre når eg merker at hun virker så uinterisert ? hun har selv sakt hun liker meg veldig godt og at hun vil holde på videre. eller er det bare eg som tenker for mye ? jeg er bare redd hun skal gi slipp på meg. jeg liker henne alt for godt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det virker som hun ønsker å snakke, så snakk til henne på normal måte. For all del, ikke spørr om hun er sur, iallefall ikke på den måten som er typisk for gutter ("Åh, er du sur igjen nå a' :hrm::roll: ", men spørr henne for eksempel om hvordan dagen hennes har vært eller hva hun har gjort den dagen. Hvis det ikke hjelper så hver stille, mens du koser med henne eller lignende.

Det ville ihvertfall gjort meg glad igjen :)  

Lenke til kommentar

Du tenker for mye på det :)

Jenter er emosjonelle vesner, og vi gutta finner ikke alltid logikken i oppførskjelen dems. Det kan være mange ting som gjør at hun er litt opp og ned. En dårlig dag, ei venninne som har gjort noe, stress, PMS, ikke fikk den literen med iskrem hun hadde lyst på dagen før, osv osv.

Så lenge hun fortsatt holder kontakten, så har du nok ikke noe å frykte.

hun har selv sakt hun liker meg veldig godt og at hun vil holde på videre

Da er det bare å holde på videre, og ikke overanalysere for mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...