allyse Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Skal i militæret nå snart. Sitter her med en liten PC som jeg ikke vet om jeg skal beholde eller selge. Vet liksom ikke hva som er smartest; selge den eller la den stå hjemme til jeg kommer hjem. Men PC'en er trolig helt utdatert Juni 2004 (ca da jeg kommer hjem)... Om dere syntes jeg burde selge. Hvilke pris burde jeg ta for den? Specs: MSI KT3 Ultra 2 raid XP 2100+ crusial 256 mb ddr ram 2700 cl 2.5 twinmos 512 mb ddr ram 2700 cl 2.5 aopen 40x brenner Asus GF 4 4400 deluxe Terratec Firewire kort Sb live lydkort 3com nettverkskort 10/100mbit Digdoc 5 pluss det vanlige som mus (ms intelli explorer, tastatur (logitech ettellerannet), diskettstasjon ol Antec PlusView1000AMG kabinett Antec strømforsyning, 480W, ATX12V/P4 Masser av kaltoder, stylevifter ol. liggende (hever salgsargumentet kanskje?) Kjølesystem: AC vannblokk, CPU, "cuplex" AC vannblokk, GPU (GeForce4), "twinplex" airplex EVO 240 radiator med 2x enermax Eheim 1046 vannsirkulasjonspumpe vanntank pluss alt det andre til vannkjøling... (montert) Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 vel du vet mitt forslag kjøp denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...OLARMY&toc=3070 og ta me pcen Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du kan gi meg PC'n! nei da, fra spøk til alvor... Syntes den ikke var så dårlig jeg... (så har jo jeg dritt pc å da) Det spørs da hva du bruker den til da! spilling, kontorarbeid (!), e-post, film, musikk osv.... Hvis du spiller nye spill blir den fort utdatert, men hvis du holder deg til de "gode, gamle" holder den nok lenge.... Hvis du arbeider med ting å tang, e-post og sånt holder den leenge! Som sagt, hvis du er spill-frelst = selg! kontor-slave o.l =behold! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Selg den nå , du kan jo kjøpe en lik om 1år for mindre en du selger den for idag . Du taper på og la den stå i 1 år da . Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hvis du uansett kommer til å selge den når du kommer hjem så selger du nå med en gang. Men som Thanatos sier det spørs litt på hva du bruker den til Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hva hvis du dimmer da? kjipt hvis noe skulle intreffe og du blir sendt hjem etter rekrutten, og der er det ingen pc, da kan du nok regne med at du taper på det. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 hva hvis du dimmer da? kjipt hvis noe skulle intreffe og du blir sendt hjem etter rekrutten, og der er det ingen pc, da kan du nok regne med at du taper på det. Det jeg også tenker på... Tror ikke jeg hadde fått noe spes for maskinen uansett så jeg lurer på om jeg bare skal ha den stående. Hehe. vannkjølingen må være helt overalga når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Selg. Du skal jo uansett ikke bruke den. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Selg. Du skal jo uansett ikke bruke den. Hvor mye bør jeg ta for den da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal du selge den med eller uten vannavkjøling? Pris med vannavkjøling 10-11K hvertfall Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Skal du selge den med eller uten vannavkjøling? Pris med vannavkjøling 10-11K hvertfall Selge med vannkjøling som jeg selger... 10-11 var å ta litt i tror jeg... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Behold nå den stakkars PCn, greit å ha.... .exe Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Hm. Lurer på om jeg virkelig skal selge nå. Har merket folk lar seg fort friste av gadgets. Om jeg f.eks hadde lagt til en hardware firewall og en 19' likom skjerm. Hvor mye trur dere jeg hadde fått for dritten da? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hm. Lurer på om jeg virkelig skal selge nå. Har merket folk lar seg fort friste av gadgets. Om jeg f.eks hadde lagt til en hardware firewall og en 19' likom skjerm. Hvor mye trur dere jeg hadde fått for dritten da? jeg hadde tatt 10k (med skjerm og alt det.. ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 annonser den for en pris du blir fornøyd med. Hvis du ikke får det for den, så behold den. Blir jo et vanskelig spørsmål å svare på uansett. Det spørs hva du har bruk for etc etc.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Du kan vel downe litt, mens du er i militæret.. kjøpe inn NOEN 180giggere og downe 24/7/52 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 allyse: Den pc'en din kan du få en del for om du treffer rette kjøperen, men eg ville betalt max 5-6000 kr for den. Eg driter i alt dildallet du har i den, skjønner du poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå