and1reas Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg bruker stort sett Firefox som nettleser og har aldri hatt noen problemer, men nå har plutselig Facebook sluttet å fungere med Firefox. Jeg får opp førstesiden etter å ha logget inn, men derfra er det sirup. Kan stort sett ikke klikke meg videre noe sted. blir bare stående med blank side. Det fungerer i andre nettlesere. Firefox fungerer også med andre nettsider uten problemer. Det er altså bare Facebook. Det skal også sies at jeg har problemer med å starte Firefox etter at maskinen har vært i dvale. Da får jeg beskjed om å avslutte prosessen eller restarte maskinen. Disse to tingene har dukket opp ca. samtidig tror jeg. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Avinstaller og installer. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) installer java til fox Endret 7. september 2009 av pizzafordi Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Eg veit fleire, underteikna og, har problem med Facebook for tida. Dette kan vera noko av grunnenn til det(?). Somme tider verkar det (nesten) heilt fint, medan ved andre høve skjer det ingenting. Lenke til kommentar
and1reas Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 har prøvd å reinnstalere uten hell. skal prøve med Java. Takk Lenke til kommentar
and1reas Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Java har ingen umiddelbar effekt:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå