Gjest Guest_Mona_* Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har hatt symptomer på blærekatarr kjempelenge nå, svie når jeg tisser, må på do absolutt hele tiden, det kommer og går som det vil. Har vært hos legen flere ganger og levert urinprøve, men den viser alltid negativt utslag på blærekatarr. Tok også en klamydiatest, men den slo også negativt ut. Nå begynner jeg å bli temmelig lei av dette. Har ikke fått noen hjelp av fastlegen min, hun sa det mest sannsynligvis kom til å gå over snart, og siden det ikke kommer noe positivt svar fra prøvene får jeg ingen medisin. Hva søren er det her? Jeg er depserat etter hjelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har du testet for eksempel Gonorrè? Kan kanskje også være noen form for sopp, Candida eller lignende som kan ha dukket opp pga antibiotikabruk eller pga hygienen. Regner med at du tørker mot anus og kun en vei og at du er flink men ikke overdriver med såpebruken nedentil. Fortsetter problemene så kan det være lurt å oppsøke spesialist. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mona_* Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har du testet for eksempel Gonorrè? Kan kanskje også være noen form for sopp, Candida eller lignende som kan ha dukket opp pga antibiotikabruk eller pga hygienen. Regner med at du tørker mot anus og kun en vei og at du er flink men ikke overdriver med såpebruken nedentil. Fortsetter problemene så kan det være lurt å oppsøke spesialist. Jeg tror ikke det er en kjønnssykdom, da kjæresten min ikke har noen plager i det hele tatt, og vi har vært sammen siden februar. Har ikke brukt antibiotika, og føler da selv at jeg har god hygiene. Men hva er Candida? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Candida er en form for sopp. Litt mer informasjon om det her : http://www.matoppskrift.no/sider/Candidasok.asp Tror alle kvinnene på min side av familien har hatt candida så er nok litt kjent med lignende problematikk ja, det går som regel over når man får orden på ting Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mona_* Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er bare noen få av de symptomene som stemmer, igrunn. Men det kan jo hende. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bare et forslag. Det kan jo egentlig være alt mulig, men greit å starte med det som er litt vanlig? Derfor jeg nevnte kjønnsykdommer og sopp. Man trenger jo heller ikke alltid å ha alle symptomene for at det skal stemme, varierer vel litt fra person til person og fra sykdom til sykdom. Tror desverre jeg ikke har stort sett mer å bidra til her så jeg ønsker deg lykke til videre og at du finner ut av hva som feiler deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mona_* Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tusen takk for hjelpa, jeg skal prøve ut den 14-dagers testdietten og se hva som skjer Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har hatt symptomer på blærekatarr kjempelenge nå, svie når jeg tisser, må på do absolutt hele tiden, det kommer og går som det vil. Har vært hos legen flere ganger og levert urinprøve, men den viser alltid negativt utslag på blærekatarr. Tok også en klamydiatest, men den slo også negativt ut. Nå begynner jeg å bli temmelig lei av dette. Har ikke fått noen hjelp av fastlegen min, hun sa det mest sannsynligvis kom til å gå over snart, og siden det ikke kommer noe positivt svar fra prøvene får jeg ingen medisin. Hva søren er det her? Jeg er depserat etter hjelp! Her er et par gode råd mot UVI: Drikk surt, dvs juice, tranbærsaft. Unngår tamponger. Tissing etter samleie. Vask med ph nøytralsåpe. Unngår G-strings eller "kommando" En ung dame med god immunforsvar, som ikke bruker antibiotika, får sjelden candidasis. I såfall vil det blir candidasis i vagina. I tillegg har du vært undersøkt av en lege, da antar jeg at hun ville har "sett" symptomene. Hvis du er ikke fornøyd med legen din, husk, du kan alltid bytte. Vaio Endret 8. september 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå