hwknut Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 msn plus hvordan? finner ikke ut hvordan! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 http://www.msgplus.net/ Alle samtaler logges og havner i "mine dokumenter/my chat logs" som default. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Definisjonspørsmål; Hva mener du med TA OPP? Stemmesamtaler eller tekst-"chat"? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 http://www.msgplus.net/ Alle samtaler logges og havner i "mine dokumenter/my chat logs" som default. DOH jeg mener stemme samtaler! glømte d! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Den var ikke så lett! Bruk en annen pc da vell! Line out- line inn! Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kan løse problemet ved å bruke et program som kan ta opp lyd fra ulike kilder, Cool Edit f.eks. Det som er viktig er at du velger riktig record source. Avhengig av hvilket lydkort du har vil navnet variere. Men på mitt så heter det "Stereo Mix," altså at all lyd som du hører blir tatt opp, i ditt tilfelle både det du sier, og det motparten sier. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jupp, må velge lydkilden fra hvor programmene skal ta opp, på mitt audigy står det "what U hear", da tar den opp alt av lyder fra plingplongen i maskina til stemmer på msn og musikken som tusler på winamp Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 jeg har nedlastet cooledit! hva nå? Hvor skal jeg trykke? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kan jo gjøre det på gamlemåten da. Holde en mic mot høyttaleren (hysssjj) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå