cs_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kjøpte Crysis Maximum Edition for litt siden, men finner ingen serials som visstnok skal følge med. Det eneste jeg har er en dokumentasjons-dvd som inneholder manualen (uten key). Har jeg oversett noe? Jeg finner ingen koder på dvd-ene eller coveret. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva med bak boka som er i coveret? Ellers må du klage til butikken. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takk for svar, men det er ikke noe bok til dette spillet, det eneste man får er en dokumentasjons-DVD. Det viser seg at noen hadde tatt klistremerkene som skal sitte på dvd-ene, så jeg fikk ny pakke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for svar, men det er ikke noe bok til dette spillet, det eneste man får er en dokumentasjons-DVD. Det viser seg at noen hadde tatt klistremerkene som skal sitte på dvd-ene, så jeg fikk ny pakke. Uff, uff det der er dårlig form for "pirater" eller slik alle disse orginisasjonene liker og omtale oss.. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Har du sett etter klistremerker bak diskene? Edit: Så ikk at det var veldig gammel post. Endret 1. april 2010 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå