Gå til innhold

Den "offisielle?" forsvar- tråden!

Antaurix

Anbefalte innlegg

Tråden for forsvarspillere!

Her kan du diskutere din egen possisjon, og tåden er bare for oss som spiller i forsvar :thumbup:

Vi kan også spytte ut om en kamp, eller bare en morsom, gøy eller kjip hendelse i forsvar.

Hvis du har en annen possisjon kan du bare lage din egen tråd, med din egen possisjon og ikke skrive her!

Det får vel gå greit om det er Defensiv Midtbane vi snakker om, eller "offensiv" forsvarspiller :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Tråden for forsvarspillere!

Her kan du diskutere din egen possisjon, og tåden er bare for oss som spiller i forsvar :thumbup:

Vi kan også spytte ut om en kamp, eller bare en morsom, gøy eller kjip hendelse i forsvar.

Hvis du har en annen possisjon kan du bare lage din egen tråd, med din egen possisjon og ikke skrive her!

Det får vel gå greit om det er Defensiv Midtbane vi snakker om, eller "offensiv" forsvarspiller :hmm:

Jeg er back :new_woot:

Det aller kjipeste på kamper er når midstopperne ikke klarer de avgjørende duellene eller mister ballen :thumbdown: , og du ikke rekker inn i tide, og spissen scorer. Back er jo den beste rollen uten tvil. Synes nå jeg, du kan både være med fremover og du kan chille defensivt :thumbup:

Lenke til kommentar

Midtstopper her! Veldig gøy!

Forrige kampen jeg spilte, 1 mdn siden (røyk leddbåndet neste treninga), skadet jeg motlagets stjernespiller etter 10 min og stupheadet inn seiersmålet da det var igjen 10 min av kampen, på corner! Gud, for en deilig følelse og GUD for en nedtur dagen derpå.... :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Side-back for jeg vel kalle meg selv. Spiller delvis det og kant ettersom hva trener vil at jeg skal spille.

Helt klart digg å spille side-back. men kan bli kjedelig til tider når jeg hele tiden har lyst til å være oppe der det skjer og score mål.

Men har blitt 7 mål på 6 kamper, hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, hadde helt glemt og skrive om meg selv.. :D

Jeg er en kreftig midtstopper som er meget flink i dueller, passninger, spenst og spillforståelse.. Jeg avslutter aldri i ett angrep, men starter ofte dem med en passning. Jeg har for øyeblikket kapteinbåndet og er satt opp som spiss i neste kamp (Ingen på laget mitt som klarer og putte inn mål.. :thumbdown: og derfor må jeg være spiss)..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...