The1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er platekompaniet til å stole på når det gjelder Prestige Edition? Hvis man skulle forhåndbestille fra dem idag, er det no garanti for at man får P.E. fra dem? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det finnes ingen garanti så vidt jeg vet. Problemet er at det er så få utgaver som er blitt gitt til Norge, så når disse skal fordeles til forskjellige forhandlere rundt i lander, kan det fort ende med at man ikke vil få Prestige edition allikavel. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) PS3 er IKKJE sonefri!! IKKJE! De må høyra på meg eg har lang erfaring innan dette. De må for all del ikkje kjøpe PS3 i USA, og heller ikkje spel. Då har de skutt reinen før den eingang er vaksen! Med vennleg helsing Gregers Dette er bare tull. Jeg kjøpte selv spill i USA i sommer og det funker. Har selv europeisk PS3. Eneste som det er restriksjoner på er filmer. Endret 7. november 2009 av Gege Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har fått prestige edition. Brillene funker overraskende bra.. litt dårlig komfort, men ellers fungerer de rimelig greit i totalt mørke. Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har fått prestige edition. Brillene funker overraskende bra.. litt dårlig komfort, men ellers fungerer de rimelig greit i totalt mørke. Hahahaha, er dere gutta seriøse. Å få seg kjøpt seg Prestige Edition er WASTE!! Spør du meg. Hvorfor skal man betale 400-600kr ekstra for en leke?? Hadde denne såkalte "Night Vision Goggles vært fra SAS eller CIA hadde jeg nok vurderte det. Dette er en leke for 6 åringer. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Endret 9. november 2009 av heinrich911 Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? jeg har utrolig lyst på det, det er kult å samle på sånne collectors ting:) jeg digger modern warfare så hvorfor ikke? er ikke barnslig selvom:) Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Eh, kvaliteten er fra china... -.-. Jeg digger også modern warfare, viss du skal ha collectors ting så KJØP Hardened Ediotion, Hardened Edition har blant annet selve spillet og ei bilde bok (altså bak scenene, bilder, hvordan det er laget etc) ganske kul edition...... Å kjøpa ei "leke" er spill av penger. Bilder fra china. http://www.mw2blog.com/wp-content/uploads/...n-Goggles-4.jpg http://www.mw2blog.com/wp-content/uploads/...n-Goggles-5.jpg Endret 9. november 2009 av heinrich911 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hæ? En elektronisk, masseprodusert ting som er laget i Asia??!?!?!?!?! HÆÆÆÆÆÆÆ!!! Nei, jeg er glad xboxen min, tven min, kontrolleren min og headsettet mitt er laget i VESTEN!!!!1111 Nei, vent ... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Er det noko gale i å kjøpe leiker/leike? Ellers er da MW for så vidt og ei leike. Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Er det noko gale i å kjøpe leiker/leike? Ellers er da MW for så vidt og ei leike. Be my guess, kjøp den hemma leken om du vil. Jeg har iallefall i tenkt på å gjøre det. Som sagt er det en hemma leke for 300-400 kr! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Etter å ha lest dine innlegg tror jeg sannsyneligheten for at du er en 6-åring er større enn at de som har kjøpt Prestige Edition er 6-åringer. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten Ok, det kan være at jeg overdriver litt. Så jeg tror jeg slutter her og sier: Good Luck Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bare en ting å si: LOL! Er det så big deal om man kjøper P.E.? Er som sagt kult med limited stuff!! Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 NV er jo kult nonetheless! Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten Ok, det kan være at jeg overdriver litt. Så jeg tror jeg slutter her og sier: Good Luck Har du prøvd brillene? Nei? Nettopp. Og nå er det meste av elektronikk laget i kina. Lenke til kommentar
Kristpinus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? Er det noko gale i å kjøpe leiker/leike? Ellers er da MW for så vidt og ei leike. Be my guess, kjøp den hemma leken om du vil. Jeg har iallefall i tenkt på å gjøre det. Som sagt er det en hemma leke for 300-400 kr! Hahahahah! Be my guess!? Bare så kult å bruke engelske uttrykk da...spesielt når man ikke greier det en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå