Smikken Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har en egen lagringsplass på arbeidsplassen som jeg kan koble meg opp til når jeg er hjemme. Jeg har en mappe som i utgangspunktet skal være lik på denne serveren og min bærbare maskin (hjemme). Finnes det en måte å synkronisere disse mappene automatisk? Eller må jeg gjøre det manuelt hver gang jeg gjør endringer på arbeidsplassen? I tilfelle, hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
wahwahwah Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kanskje SyncToy 2.0 fra Microsoft kan være en ide dersom det skal være gratis. http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Der er sikkert mange andre forslag også. Du får vente på flere tips Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SyncToy er helt ok, men det er primært manuelt. Om du kan bruke SyncToy avhenger også litt av hvordan oppkoblingen mot arbeidsplass skjer, dvs hva slags protokoll som brukes. Så det hadde vært OK å vist noe mer om oppkoblingen, er det ftp, WebDav, scp eller annen måte. Men det er mange potensielle løsninger, halvautomatiske, manuelle, automatiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå