t0rg31r Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) vet ikke om dette var riktig plass å poste, men men ... kjøpte en ny pc før sommern etter komf pengene. Litt av rigget er et Gtx 275 skjermkort og en BenQ G2220HD skjerm. funker fett disse, men har et problem. når jeg spille spill som Gta IV, CoD4 og Gears of war, legger jeg merke til "Flimring" i skjermen ( akk som når du filmer en skjerm med et kamera) ser det mest på mørke scener, eller på pause menyene. har hørt at dette kan vere Hertz instillingene. Men alle spilla er satt på 60Hz som er skjermens standard. lurer også på om det det er skjermkortet eller skjermen som er noe klikkings med... takk;) EDIT: Hadde før en DVI-VGA overføring... kjøpte nå en dvi ledning og nå funker de fett! Endret 23. september 2009 av t0rg31r Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Prøvd Vsync? dette funket bra på Call of duty men ikke på Gta iv eller gears of war... noen andre mulige grunner? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prøvd Vsync? dette funket bra på Call of duty men ikke på Gta iv eller gears of war... noen andre mulige grunner? Jeg har også et gtx 275 med samme problemet, virker som de sliter med dette. Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Prøvd Vsync? dette funket bra på Call of duty men ikke på Gta iv eller gears of war... noen andre mulige grunner? Jeg har også et gtx 275 med samme problemet, virker som de sliter med dette. merket akk at de skjer på nesten alle spill jeg spiller... men ikke noe syyykt plagsomt men er jo litt dritt da Lenke til kommentar
hveminem Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har du de nyeste driverne? Jeg sleit en del med en merkelig jevn hakking i nesten alle spill. Oppdaterte drivere og det ble mye bedre. Dette gjaldt dog et eldre GeForce 8600 kort. Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Har du de nyeste driverne? Jeg sleit en del med en merkelig jevn hakking i nesten alle spill. Oppdaterte drivere og det ble mye bedre. Dette gjaldt dog et eldre GeForce 8600 kort. Det står at jeg har den nyetse driveren, på GeForce's hjemmeside... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå