JBKnutsen Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe et par røde bukser, helst litt slim. Og siden jeg bor i Bergen, hadde det vært veldig greit om de hadde vært mulig å oppdrive i Bergen. Har sett en del som bruker røde bukser, men aldri sett de i en butikk. Takk! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har hvertfall et par fra Hugo Boss som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har hvertfall et par fra Hugo Boss som jeg er fornøyd med. Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har hvertfall et par fra Hugo Boss som jeg er fornøyd med. Hvor kjøpte du de? Tror også Matinique fører røde jeans, men aner ikke om dere har det i Bergen eller ikke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Send psylocibe et PM Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ser du noe som går med røde bukser, så spør de hvor buksa er kjøpt! Folk er altfor lite flink til slikt her i landet. si noe slikt som "Hei, den buksa di var råstilig, hvor kjøpte du den?" Forhåpentligvis blir vedkommende smigra, og du får kanskje tak i et eksemplar Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Eller vil de bare se rart/surt på deg og trodde du mente det ironisk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Eller vil de bare se rart/surt på deg og trodde du mente det ironisk Så la dem se surt/rart på deg. Ikke din feil at de ikke kan ta imot et kompliment. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Ralph Lauren. Ta en tur på Ferner mens de fortsatt har salg, selv om jeg tviler på at du finner strl. din. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har hvertfall et par fra Hugo Boss som jeg er fornøyd med. Hvor kjøpte du de? Tror også Matinique fører røde jeans, men aner ikke om dere har det i Bergen eller ikke. Takk, men Matinique finnes ikke i Bergen. Ser du noe som går med røde bukser, så spør de hvor buksa er kjøpt! Folk er altfor lite flink til slikt her i landet. si noe slikt som "Hei, den buksa di var råstilig, hvor kjøpte du den?" Forhåpentligvis blir vedkommende smigra, og du får kanskje tak i et eksemplar Hvis jeg ser noen med røde bukser, kan jeg jo spørre. Ralph Lauren. Ta en tur på Ferner mens de fortsatt har salg, selv om jeg tviler på at du finner strl. din. Ferner har jeg aldri sett, hvor ligger den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Ferner har jeg aldri sett, hvor ligger den? Oslo. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) I Bergen kan du jo sjekke ut Denim Gallery, Pepper, Hans H. eller Companys Endret 9. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 I Bergen kan du jo sjekke ut Denim Gallery, Pepper, Hans H. eller Companys Aha, tusen takk. Skal se litt i morgen. Tror ikke Pepper har røde bukser forresten. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nei, ok.. De har nok sikkert hatt det i og med at de fører Filippa K og Acne Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nei, ok.. De har nok sikkert hatt det i og med at de fører Filippa K og Acne Oja, godt mulig det ja. Er en stund siden jeg har vært nedom der. Får vel sjekke det i morgen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Companys fører jo Matinique? Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 10. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Javel. Jeg har lett etter røde jeans i dag, og resultatet etter et par timer i byen er, ingenting. Jeg har vært på Pepper, Denim Gallery, Urban, Volt, JC, Scabal, Fillipa K, Twisted og Carlings. Ingen hadde noe som en gang kunne minne om røde jeans, det nærmeste var et par lyserøde chinos på Twisted. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på Company og Hans H. i morgen, men tviler veldig på at jeg finner noe der heller. Er det noen som har noen andre tips? Kan eventuelt kjøpe på Internett. Endret 10. september 2009 av JBKnutsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå