Gå til innhold

Siste sjekk før jeg bestiller PCdeler - Passer de sammen?


Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=103496

 

Antec Twelve Hundred

Asus P6T Deluxe V2

Corsair TX 750W 1

Intel Core i7 920

Nec AD-5240S

OCZ DDR3 PC3-12800 Gold Low-Voltage Triple Channel 6 GB

Sapphire Radeon HD 4890 1 GB OC

Western Digital Caviar Green 1 TB

 

Passer dette med hverandre? Er nybegynner på dette med deler :p

Skal kjøpe operativsystem, men lurer på om det går ann å kjøre uten en liten stund? xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linux er gratis. Bare husk at det ikke er det samme som Windows, det er to forskjellige operativsystemer... Er mange her som kan mye om linux, er vel et eget subforum et sted.

 

Last ned Ubuntu eller noe, og start med det inntil du får kjøpt Windows. Kanskje du faktisk liker Linux så godt at du holder deg til det? I hvert fall inntil Windows 7 kommer :)

 

Og angående delene... De passer, ja. Om det er det beste alternativet i forhold til pris aner jeg ikke. Men fysisk passer sammen, jess da :thumbup:

Endret av Dunno1987
Lenke til kommentar
Linux er gratis. Bare husk at det ikke er det samme som Windows, det er to forskjellige operativsystemer... Er mange her som kan mye om linux, er vel et eget subforum et sted.

 

Last ned Ubuntu eller noe, og start med det inntil du får kjøpt Windows. Kanskje du faktisk liker Linux så godt at du holder deg til det? I hvert fall inntil Windows 7 kommer :)

 

Og angående delene... De passer, ja. Om det er det beste alternativet i forhold til pris aner jeg ikke. Men fysisk passer sammen, jess da :thumbup:

 

Hvordan laster jeg ned ubuntu til den nye PCen jeg kjøper? Den har jo ikke noe operativsystem fra før så.. er vel ikke mulig å laste ned fra internett and stuff :S

Lenke til kommentar
Du skriver jo på en PC nå ?

Last ned Ubuntu ISO og brenn til CD/DVD med en ISO burner sw fra PCn du nå er på.

Start den nye PCn med denne plata - installer.

 

Er det ikke mulig å kjøre fra en minnepenn?

Litt tungvint å brenne på denne PCen, og det er den eneste jeg har med CD/DVD brenner.

Tror jeg har noen CDer å brenne på, men er det ikke sånn at det må være på en DVD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...