Funky-Fresh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Xbox 360 Harddrive problem! Hei jeg har et problem med harddisken til xbox'en min. Når jeg kobler den til så finner ikke xbox'en den i det heletatt?. Så jeg må bruke den via USB kabel, men da får jeg ikke lagret ting fra xbox'en på den?! Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Takk for hjelpen. Endret 7. september 2009 av Funky-Fresh Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det en original 360 HDD du har? Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Er det en original 360 HDD du har? Jeg kjøpte xbox360 aracade så der fulgte det ikke med noen HDD så jeg kjøpte meg en på 120gGb. Lenke til kommentar
Gessal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Regner med du da har satt den på riktig og klemt den hardt nok på plass. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Regner med du da har satt den på riktig og klemt den hardt nok på plass. Ja selvfølgelig, den funket med en gang etter jeg hadde kjøpt det, Men noen mnd etter stoppet den å funke etter en gang jeg la over filer fra data maskin til HDD'n via USB kablen som fulgte med? Noen som vet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Da har du sikkert ødelagt noe på den når du tok den på PC-en. Prøv å formater den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå