pululf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Går det ann å finne ut av hva WEP-keyen er, uten å logge seg inn på routeren? Jeg har nemlig en PC som jeg ikke får logget meg på nett med, siden jeg ikke husker WEP-keyen. Den PCen jeg sitter på nå, skriver automatisk inn keyen. Jeg får ikke logget meg inn på routeren siden det ikke er jeg som styrer nettverket her i huset, men folka over oss. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Sjekk innstillingene på pcen som har nett, det er ofte det er mulig å få fingrene på nøkkelen der uten problemer. Endret 7. september 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Har prøvd, men kom ikke frem til noen WEP-key. Lenke til kommentar
xXSkilzz98HDXx Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 det er mulig å ``hacke´´-finne passordet til wep-wifi Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Hvilket OS kjører du på PC-en du har nøkkelen på? EDIT: Beklager nekro, så det ikke før nå. Endret 13. juli 2013 av BaronSlask Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 http://www.softpedia.com/get/Security/Decrypting-Decoding/WirelessKeyView.shtml Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvis ikke trådstarter har løst dette nå, så er det nok ikke mye håp Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 haha la ikke merke til datoen, følger bare med på "diskuteres nå" feeden >,,> 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå