nybruker1983 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hei jeg fikk en spyware på min pc, så jeg gikk inn i sikkermodus for å kjøre antivirus, antiviruset klarte å finne feilen og slette den, men da jeg startet maskinen på nytt, så laget windowsxp en ny versjon av segselv uten forvarsel. jeg trodde jeg mistet alle filene, men da jeg gikk inn i C:\Documents and Settings, da finne to mapper den gamle(Compaq_Administrator), og en ny som windows lagde (Compaq_Administrator.YOUR-4D.....), jeg mistet ikke filene, men jeg fikk tildelt en ny kopi av windows. Spørsmålet: hvordan skal jeg klare å gå tilbake til orginalen? mvh Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 C:\Documents and Settings er ikke en ny versjon av Windows. Det eneste som har skjedd er at det er opprettet en ny bruker med sine settinger. Dette kan være forårsaket av antivirusprogrammet (du nevner ikke hvilket), viruset (du nevner ikke hvilket). metoden som ble benyttet for å fjerne det under din versjon av Windows (igjen nevner du ikke hvilken). Litt info hadde ikke vært galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå