Gå til innhold

Soltek med nye fancye mobos.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ahh, the only truly gay motherboard..."

 

Med andre ord... jeg har funnet mitt fremtidige hovedkort.

 

Jeg mener, OMG, tenk dere noe så ekstremt kult som å komme på lan med et Lian Li PC75USB med vannkjøling osv. Og idet vennene dine skal se inni PCen din for å beundre dine hardcore komponenter møtes blikkene deres av et sjokklilla hovedkort.

 

Hvis du da i tillegg legger inn noen andre "gay" farger som lyseblåe og lysegule kalde katoder er inntrykket komplett. Og seff... Rosa Water Wetter mixet inn i det destillerte vannet som pumpes rundt og kjøler ned komponentene dine...

 

Kan knapt tenke meg så totalt latterlig det må se ut...

Lenke til kommentar

synes det var litt stilig jeg.. knæsjen farge!!! dette er unikt, og det er det som gjør det rått... det at dere ikke tør å kjøpe et hk med den fargen bare viser at dere ikke tør å ha egenst il og skille dere ut... noen homser liker kasnkje den farge, men jeg tror også at andre homser ikke gjør det... ikke sett alle homser i en boks bare pga et hk. (lol, boks er kabinet weeee, jeg *ler*).

 

ja iallefall, tør man¨å vise egen stil er det bedre enn å slenge dritt om et hk, soltek er tøffe som tør å sende et slikt kort ut på markedet, håper det kommer flere (kanskje litt andre farger :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...