b-real Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Artikkel De blir i allefall lagt godt merke til Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 "Ahh, the only truly gay motherboard..." Med andre ord... jeg har funnet mitt fremtidige hovedkort. Jeg mener, OMG, tenk dere noe så ekstremt kult som å komme på lan med et Lian Li PC75USB med vannkjøling osv. Og idet vennene dine skal se inni PCen din for å beundre dine hardcore komponenter møtes blikkene deres av et sjokklilla hovedkort. Hvis du da i tillegg legger inn noen andre "gay" farger som lyseblåe og lysegule kalde katoder er inntrykket komplett. Og seff... Rosa Water Wetter mixet inn i det destillerte vannet som pumpes rundt og kjøler ned komponentene dine... Kan knapt tenke meg så totalt latterlig det må se ut... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det der er nok kanskje ikke den beste fargen, men det er bra at hovedkort produsenter prøver seg fram med å lage hk som ser kule ut Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Bare en mor kan elske noe slikt Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 HAHA... nice HK det der.... Soltek lager jo både tøffe og kjempe gode HK.. så kanskje dette blir en virkelig suksess ! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 får jo vondt i øynene av å glo på det Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 ja du skal jo sitte og kikke på hovedkortet hele tiden....skjermen er bare til pynt greit med casemods osv, men det er fremdeles ikke det folk sitter og ser på i flere timer....... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 BTW. følger det med fotformsko og palestinaskjerf?? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Syns det såg ut som det var et vanlig hk, de hadde konverterter til negativt i photoshop el.no...! særlig pent var det ikke... :smile: Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 For å si det sånn: Jeg hadde IKKE kjøpt det... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 synes det var litt stilig jeg.. knæsjen farge!!! dette er unikt, og det er det som gjør det rått... det at dere ikke tør å kjøpe et hk med den fargen bare viser at dere ikke tør å ha egenst il og skille dere ut... noen homser liker kasnkje den farge, men jeg tror også at andre homser ikke gjør det... ikke sett alle homser i en boks bare pga et hk. (lol, boks er kabinet weeee, jeg *ler*). ja iallefall, tør man¨å vise egen stil er det bedre enn å slenge dritt om et hk, soltek er tøffe som tør å sende et slikt kort ut på markedet, håper det kommer flere (kanskje litt andre farger ) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jaja det blir vell ikke en bestselger det der Lenke til kommentar
aMo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Eneste dere klarer å tenke fram er at homser ville likt det HK'et der.. Er det ingen av dere som kunne vært interreserte av å tenke på at JENTER liker sånne farger??? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 HK'et ligner på læreren min. Fargen er .... puke Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Synes ikke fargen var så ille som alle skal ha det til jeg (og jeg er ikke homofil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå