Carisma'03 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Det er bare en avfetting som du skal spraye på før vasking Hu i butikken sa noe annet. Hun ba meg polere de, og tørke i 10-15 også tørke av med en mikrofiberklut. Akkurat som polering. Er mulig det ikke var den jeg kjøpte i Lillestrøm, den jeg kjøpte het TurtleWax Extreme Wheel Sealer (kosta 115 kr.) - linka feil ista, den ligger ikke på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er noe helt annet ja Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ok da prøver jeg å polere felgene med det ved neste bilvask Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis du først skal kjøpe slikt i butikk kan du likegjerne heller bare kjøpe Extra Gloss Protection fra Autoglym, fungerer på felger det også, og garantert mye bedre enn et sprutpåprodukt fra TW selv om det kalles "Extreme Pro Nano Wheel Sealer Wax +++". Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jaja. Kjøpt er kjøpt, gjort er gjort, spist er spist... Jeg tror felgene vil holde seg fine nok med ofte vask og litt bruk av dette innimellom jeg Savner allerde sommerfelgene mine :/ Edit: Bilde Endret 3. januar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå