Bjørn Christiansen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei, Skulle gjerne hatt litt tilbakemelding på et Kung Fu bilde jeg tok sist onsdag. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Synes dette fungerer veldig bra, god komposisjon og seperasjon mellom "modeller" og bakgrunn. Eneste minus er at hvitbalansen ikke sitter helt og gir veldig inntrykk av kunstig lys (les: blits). Kjenner igjen logoen fra gamle dager når jeg trente i samme klubb. Sifo (eller hva treneren heter) holder koken ennå?. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Et flott bilde. Er veldig fan av bilder som eksponerer for bakgrunn og bruker kunstig lys på hovedmotivet. Har du noe strobeinfo å dele med oss? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg personlig likte ikke at bakgrunnen var så undereksponert. Synes gressset ble for "falskt". Ellers likte jeg komposisjonen og ideen. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Det var vel igrunn litt meningen å få litt småtækky lyssetting etter å ha brukt Kung Fu Panda som inspirasjon, men jeg kan også se det fra ditt ståsted Det jeg har brukt er to SB-900 blitser med paraply på stativ fra hver side rettet mot modellene. Samme blitsstyrke på disse to. Samt har jeg brukt en on-camera SB-800 på 1/16 styrke rettet mot utøverne for å få fylt ut de sorte områdene (om jeg ikke husker helt feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå