Monicaott Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg stekte kylling uten olje eller smør men med litt paprika, bassilikum og pepper krydder. Stekte også vanlig paprika. Så tok jeg halve av en boilinbag som tilsvarer 125 gram for en hel bag. Så tok jeg til slutt en bitteliten dæsj grillkrydder, og litt sursøtsaus over risen. Hvor mange kcal blir dette sånn ca? skjønner jo at det kanskje blir vanskelig å regne ut det eksakte:p blir det langt over 500 kcal? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Finnes jo mang en forskjellige typer av samme produkt som har forskjellige verdier. Men kan du ikke se bak på næringsinnhold lappen på produktene ? Så regner du det ut og får et ganske close svar Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 truetrue. er sursøtsaus bad å spise da? tenkte på det idag når jeg tenkte over hva det faktisk het :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 www.næringsinnhold.no. Let selv. Også litt vanskelig å si når du ikke sier noe om kyllingen. Hel kylling, bryst? Hvor mange gram? Er det et bryst på 150-170g, kan jeg tenke meg at det blir 5-600 kalorier totalt. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) snakker om kyllingfilet, og den var rundt 120 gram kanskje. Endret 7. september 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
Epitaph Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 En halv boil-in-bag rispose blir cirka 215 kalorier. Måltidet nærmer seg heller 400 kalorier enn 5-600. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Okei. :-) Takk for svar! Lenke til kommentar
Epitaph Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men; cirka 400 kalorier var ikke inkludert den sursøte sausen, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå