TigerBlack Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har en Iphone 3G som forsåvitt har vært ett ok bekjentskap, men for meg er denne blitt mer en alt-mulig maskin med telefon funksjonen nede på plass 7 eller noe i den retning. Så jeg tenker å skaffe meg en litt mer tradisjonell mobiltelefon med "kjente" funksjoner. Ett betraktelig bedre kamera og skrive funksjon en på Iphone er førstepri. Lengre "levetid" på batteriet hadde heller ikke skadet. Har sett meg ut noen kandidater,men vet omtrent nada om hva som er bra og hva som er dårlig innen mobilverden. (ikke i prioritert rekkefølge) *Nokia : 5800, 5630,6600,3600,6220 *Sony Ericsson: C510, C702 Takker for insikt Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har 5800 og kan trygt anbefale den Lenke til kommentar
program Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg fikk sett på Nokia 6220 Classic i dag. Jeg kan helt klart gledelig anbefale den! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hadde 5800 for en stund tilbake. kan trygy annbefale den. veldig god lyd / musikkspiller, minijack, touch, god batteritid. og masse apps du kan laste ned gratis ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå