hanssennord Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hei. har fjærnet plomberingen og dyset opp min yamaha dtr 50cc. org dyse var 80, satt inn 102 dyse. ved ca 6000RPM er det akkurat som han ikke vil mer(nøkker litt) men så kommer han opp på 7100-7600RPM og alt funker fint! hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Problemet er vel at den får for mye bensin på lavt turtall og da blir blandinga feil( dvs feil dysestørrelse).Er det plomberinga i anlegg du har fjerna? Hadde helt klart satt på effektanlegg og drevet om hvis jeg var deg. Du vil merke forskjell, tro meg. Har selv en Dtx 08 modell med yasuni cross anlegg, lett dreving og 120 dyse. Går som bare faen. Endret 7. september 2009 av GisslefossDahl Lenke til kommentar
hanssennord Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Problemet er vel at den får for mye bensin på lavt turtall og da blir blandinga feil( dvs feil dysestørrelse).Er det plomberinga i anlegg du har fjerna? Hadde helt klart satt på effektanlegg og drevet om hvis jeg var deg. Du vil merke forskjell, tro meg. Har selv en Dtx 08 modell med yasuni cross anlegg, lett dreving og 120 dyse. Går som bare faen. hehe..har drevet om, venter på 12-13 drev. satt på 52 drev bak i helgen.. går helt greit nå, dreger bra og har en toppfart på ca 70.. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Problemet er vel at den får for mye bensin på lavt turtall og da blir blandinga feil( dvs feil dysestørrelse).Er det plomberinga i anlegg du har fjerna? Hadde helt klart satt på effektanlegg og drevet om hvis jeg var deg. Du vil merke forskjell, tro meg. Har selv en Dtx 08 modell med yasuni cross anlegg, lett dreving og 120 dyse. Går som bare faen. hehe..har drevet om, venter på 12-13 drev. satt på 52 drev bak i helgen.. går helt greit nå, dreger bra og har en toppfart på ca 70.. Min går ca 70 den også pga turtallssperre som ikke er fjerna enda. Hvis den fjernes vil den gå 85 ca. Men med yasuni cross får man et ganske sykt turtallskick :!: hvertfall med lett dreving, har 14 foran og orginalt bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå