____________ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det ulovlig å sende reklame til folk per SMS? I så tilfelle, hvor går grensen for hva som kan tolkes som reklame? Sett at et parti sender en SMS til en førstegangsstemmer ... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 jeg mener at det ble gjort det for en del år siden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har fått et par meldinger fra SV, og brev i posten direkte til meg fra SP, men jeg har aldri meldt meg på noe som sier at jeg er villig til å motta dette fra de. Det mest provoserende er sms-en fra SV, da jeg aldri har oppgitt mitt nummer eller sagt de kan sende sms-reklame til meg. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk plutselig melding fra "FRP" med reklame i dag.. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mistenker at det ikke er ulovlig, siden politiske partier ikke er næringsdrivende -- det er altså ikke "reklame" i tradisjonell forstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå