gtamann Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hei, satt og spilte wow forran pcen også plutselig hører jeg et smell fra pcen og det begynte å ryke fra fra pcen, jeg dro all stikk kontakter ut og nå er pcen på lufting mens hele rommet stinker møkk! Jeg lurer på hva i all verden som har skjedd, er pcen ødelagt? tør ikke å starte opp pcen før jeg får mere beskjed hva jeg skal gjøre nå. noen tips? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) jeg hørte et smell det den forrige pc'en min fikk overspenning da jeg trykka på en bryter bak på den xD da var den død.. vet ikke, kanskje den har fått overspenning på et eller annet vis? =/ Endret 7. september 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gtamann, har du noen sinne åpnet maskinen for å fjerne støv og lignende? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det samme skjedde med meg når jeg prøvde en 10år gammel PSU. Smellet kom fra harddisken. Begynte å ryke av den Var heldighvis bare den som gikk! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 fjernet støv har jeg gjort er par ganger hvert halv år, får håpe ikke at hardisken har gått : ( har så mye skole ting der, kan det være noe annet? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tipper det er strømforsyninga som er gått. Har skjedd eingong med meg også, kvapp godt kan ein seie. Du kan evt. ta i bruk luktesansen å lukte på nokre av delane, den delen som lukter vondt er sannsynlegvis den som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Tipper det er strømforsyninga som er gått. Har skjedd eingong med meg også, kvapp godt kan ein seie. Du kan evt. ta i bruk luktesansen å lukte på nokre av delane, den delen som lukter vondt er sannsynlegvis den som har tatt kvelden. ok takk tror jeg går og prøver det nå Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 jepp det stemmer, er nok strømforsyninga som har gått, lukter veldig ille på den delen, er det en sjangs at de andre delene ikke er skadd? og at jeg kan bare kjøpe ny strømforsyning også funker pcen igjen? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det kommer helt an på hva som har skjedd. Er nok bare strømforsyningen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå