Gå til innhold

HD på Xbox 360?

p0pc0rn

Anbefalte innlegg

Hei :) Dere får bare prøve og henge med meg her ;)

Om jeg nå skulle ha en HD skjerm, en PC skjerm, skulle det da bare være og skaffe seg en kabel som går med VGA kabel til Xbox og smekke i skjermen og vips HD? Eller? Mener og ha hørt noe om at det må være noe HDMI i Xboxen?

Hjelp! :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HDMI er ikke nødvendig for å få HD.

Du kan bruke både komponent (dvs. rød/grønn/blå kabel) eller VGA kabel. HDMI er "bedre", iom. at det er digitale signaler, men det er vanskelig å se forskjell. Mange som "ser" forskjell, gjør det fordi skjermen/TVen har forskjellige innstillinger på de forskjellige inngangene.

Bare husk å stille inn riktig oppløsning på innstillingene inne i menyene på Xboxen :)

Lenke til kommentar
HDMI er ikke nødvendig for å få HD.

Du kan bruke både komponent (dvs. rød/grønn/blå kabel) eller VGA kabel. HDMI er "bedre", iom. at det er digitale signaler, men det er vanskelig å se forskjell. Mange som "ser" forskjell, gjør det fordi skjermen/TVen har forskjellige innstillinger på de forskjellige inngangene.

Bare husk å stille inn riktig oppløsning på innstillingene inne i menyene på Xboxen :)

Så alt jeg trenger da er en HD skjerm og en kabel med VGA i ene enden så jeg får koblet til skjermen så er det HD?

Lenke til kommentar
Jepp.

Men husk å sjekk oppløsningen på skjermen så du får korrekt innstilling på Xboxen. På en PC-skjerm er det viktig at oppløsningen er korrekt for best bilde.

Ja men da stoler jeg på hva dere sier og kjøper meg HD skjerm! :D Så skal det bli deilig og legge seg i dvale til vintern med COD MW 2 på skjermen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...