p0pc0rn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei Dere får bare prøve og henge med meg her Om jeg nå skulle ha en HD skjerm, en PC skjerm, skulle det da bare være og skaffe seg en kabel som går med VGA kabel til Xbox og smekke i skjermen og vips HD? Eller? Mener og ha hørt noe om at det må være noe HDMI i Xboxen? Hjelp! :S Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 HDMI er ikke nødvendig for å få HD. Du kan bruke både komponent (dvs. rød/grønn/blå kabel) eller VGA kabel. HDMI er "bedre", iom. at det er digitale signaler, men det er vanskelig å se forskjell. Mange som "ser" forskjell, gjør det fordi skjermen/TVen har forskjellige innstillinger på de forskjellige inngangene. Bare husk å stille inn riktig oppløsning på innstillingene inne i menyene på Xboxen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg kjører nå 1080p på min boks, uten hdmi... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 HDMI er ikke nødvendig for å få HD. Du kan bruke både komponent (dvs. rød/grønn/blå kabel) eller VGA kabel. HDMI er "bedre", iom. at det er digitale signaler, men det er vanskelig å se forskjell. Mange som "ser" forskjell, gjør det fordi skjermen/TVen har forskjellige innstillinger på de forskjellige inngangene. Bare husk å stille inn riktig oppløsning på innstillingene inne i menyene på Xboxen Så alt jeg trenger da er en HD skjerm og en kabel med VGA i ene enden så jeg får koblet til skjermen så er det HD? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jepp. Men husk å sjekk oppløsningen på skjermen så du får korrekt innstilling på Xboxen. På en PC-skjerm er det viktig at oppløsningen er korrekt for best bilde. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Jepp. Men husk å sjekk oppløsningen på skjermen så du får korrekt innstilling på Xboxen. På en PC-skjerm er det viktig at oppløsningen er korrekt for best bilde. Ja men da stoler jeg på hva dere sier og kjøper meg HD skjerm! Så skal det bli deilig og legge seg i dvale til vintern med COD MW 2 på skjermen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå