KarmaZ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Har seg sånn at jeg bor på to forskjellige plasser til tider, og ønsker å få iallefall pakkene jeg bestiller i postkassen. Jeg har ikke endret noe data om min adresse, i forhold til folkeregisteret osv. Så adressen min står på adresse 1. Men på adresse 2 ønsker jeg å motta iallefall de varene jeg bestiller og får plass oppi postkassen. Har posten regler på sånt? Holder det med at navnet mitt står på postkassen, og da vil posten levere pakka i postkassen som står i mitt navn på den adressen. Eller må jeg endre flytting og hele sulamitten? Og hvor får man skaffet sånn plate med navn, eller bare skrive på postkassen? Ingen erfaringer som sagt med dette. Lenke til kommentar
trusk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Trenger ikke melde flytting til folkeregisteret, postens system er ikke knyttet til dette på noen måte. Så i utgangspunktet holder det å ha navnet på postkassa, men kan være en fordel å registrere begge adressene med Posten. Men bare brevsendinger vil bli levert i postkassa ingen pakker/registrerte sendinger (med sporingsnummer) vil bli lagt i Postkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå