Gå til innhold

Norskelektrodata.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om denne nettbutikken?

Selv har jeg bare godord å si. Rask levering, god service og hyggelige priser. Og sist men ikke minst; et enormt utvalg av nyttige saker innenfor elektrisk og data. :p

Ikke bare er du ansatt der, du er også eier.

Ferska, deg der tøysegutten.

Lenke til kommentar

Norsk elektrodata holder til i Vanvikan i Nord- Trøndelag, hvor dette foretaket ble stiftet i juli 2002. Vi kjører en svært enkel forretningsidé. Gjennom å selge produkter direkte til sluttbrukere via nettet, uten å måtte investere i dyre lokaler, mange ansatte, og andre utgifter et tradisjonelt foretak fører med seg, kan vi selge våre produkter til fornuftige priser.

Norsk elektrodata holder til i Vanvikan i Nord- Trøndelag, hvor dette foretaket ble stiftet i desember 2001. Vi kjører en svært enkel forretningsidé. Gjennom å selge produkter direkte til sluttbrukere via nettet, uten å måtte investere i dyre lokaler, mange ansatte, og andre utgifter et tradisjonelt foretak fører med seg, kan vi selge våre produkter til fornuftige priser.

Bestem dykk.

Bent

Lenke til kommentar

Mail sendt til norskelektrodata.no

Referer til tråden norskelektrodata.no på hardware.no's forum.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=115012

At dere utgir dere for å være kunder og skryter deres eget firma i skyene samt legger falske webshop erfaringer på norges beste hardware sider er latterlig. Trodde dere virkelig at ingen ville finne det ut? Dere er ikke de første og neppe de siste som prøver seg på dette skitne trickset. Jeg hadde aldri hørt om dere før dette lille stuntet, men det har jeg så ettertrykkerlig gjort nå. Jeg skal gjøre mitt beste for å fortelle venner og kjente hvordan dere velger å lure folk for å lokke dem til å kjøpe varer ifra dere.  

Det inntrykket dere legger igjen på forumet er vel langt på vei negativt når brukere ser etter erfaringer om deres firma og finner at nevnte firma allerede har vært der og lagt igjen poster under falskt navn.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se så er dette et enkeltmannsforetak registrert på Roar Sæther. Da er mitt spørsmål om hvem er denne "Bent" som svarer på vegne av firmaet?? Selskapet har da vitterlig melt at de ikke har noen annsatte!

Tror du har misforstått litt. Denne Bent, siterer så vidt jeg kan forstå fra sidene til NED, og finner motstridende opplysninger der...

Lenke til kommentar

Hvis det nå har seg slik at fyren som startet tråden virkelig ER involvert i dette foretaget så tror jeg det er et brudd på markedsføringsloven. Er det noen som har peiling her?

Uansett så er min mening at snikreklame som dette ser ut til å være, bør slås svært hardt ned på.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare reklame for webshoppen.

Ps. Før dere starter å reklamere for en webshop, gjør dere helt ferdig med nettsia +ikke rip diverse Billig oppsett fra en annen webshop, i deres tilfelle ukens tilbud er det samme som på psdata hvis du trekker fra noen småting som dere får med ekstra på psdata. Og dere har jo ikke alle de nyeste varene som er på markedet, f.eks dere har jo ikke amd cpuer med 333mhz fsb og nå har jo faktisk den første cpun til amd med 400fsb kommet.

Lenke til kommentar

Morganer eller skal jeg si Une Morgan, jeg tror at du jobber på norskelektrodata og har blitt spurt av f.eks eiern av norskelektrodata (Roar) til å skrive denne posten i forumet her på hardware bare for å gi reklame til firmaet. Du bor jo i vanvikan også.

Bare gi opp denne postn for den blir bare negativ reklame for et firma som ikke så fryktlig bra og oppdatert som du vil ha det til å høres ut som.

Lenke til kommentar
Hva synes dere om denne nettbutikken?

Selv har jeg bare godord å si. Rask levering, god service og hyggelige priser. Og sist men ikke minst; et enormt utvalg av nyttige saker innenfor elektrisk og data. :p

MISBRUK av emne......jeg ville nok IKKE annbefale denne nettbutikken på basis at det som er sagt her. Og hvorfor dette emne ikke er stengt kan jeg ikke forstå :grumpy:

Lenke til kommentar
Noe sier meg at de fleste her på dette forumet kommer til å tvile på å kjøpe fra norsk elektrodata etter dette.

Kanskje ikke så kjekt å prøve seg med snikreklame alikevell.

MITT syn på saken:

Å joda, så lenge det er så mangen IDIOTER her inne som er villig til å tilgi netconnection, ser også andre sitt snitt til å hive seg på samme ide. Hva har netconnection tapt på dette? Fakta er at de mest sannsynlig ikke har tapt noe (da medregnet at de fortsatt ikke hadde startet reklame på andre måter). De ville sannsynligvis ikke kommet der de er idag uten den "flying-start'en" de faktisk fikk. Grunn: Naive fjortisfjols på hw.no går på en unnskyldning verdt like severdig som en naken terje røed larsen. Når de ligger totalt rævkjørt på bakken og er totalavslørt uten andre utveier, kommer de med en påtatt og desperat unnskyldning. Det handler om å bruke sin makt som kunde, noen sparer heller tolv kroner (som igjen har blitt brukt på å lure de i forrige omgang).

Når i tillegg hw.no ikke kommer med en offentlig oppvask, og legger seg på rygg for etpar kjølere til test, er skandalen et faktum i mine øyne. Det er ikke til å unngå at andre næringsdrivende får øynene opp for dette, og ting skjer. Hw.no nettverket er blitt storkommers, noen har antydet at det ligger korrupsjonslignende årsaker bak...

(Jeg personlig vet ingenting konkret om dette)

Dere har dere selv å takke, de det gjelder. :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...