U1ven Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Japse merker er sikre valg! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Velg sykkel med Derbi-motor, bedre enn AM6 som sitter i det meste annet. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 am6 er nok ikke så mye dårligere, men til gjengjeld MYYYYYYYYYYYYYE lettere og billigere med brukte deler og mer trim til de hvis du skal trimme Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal du ha den RÅESTE mopeden i gata, så kjøper du en Derbi Senda DRD Pro (50) SM. Ekstremt kul moped, men koster jo en del. SM=34.990,- Tror jeg. R=32.990,- Tror jeg. Den mopeden jeg skal kjøpe så. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal du ha den RÅESTE mopeden i gata, så kjøper du en Derbi Senda DRD Pro (50) SM. Ekstremt kul moped, men koster jo en del. SM=34.990,- Tror jeg. R=32.990,- Tror jeg. Den mopeden jeg skal kjøpe så. det som dumt med dem er at de er vanskelige å selge etterpå. sm versjonen koster 35k ja, men i tilleg kommer montering på 1000-2000kr og registrering på 1600kr. så pengene går fortere en du aner. var på vippen til å kjøpe den selv Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hadde jeg vært 16 igjen hadde jeg kjøpt meg en brukt racing sykkel, og stappa den med trim. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal du ha den RÅESTE mopeden i gata, så kjøper du en Derbi Senda DRD Pro (50) SM. Ekstremt kul moped, men koster jo en del. SM=34.990,- Tror jeg. R=32.990,- Tror jeg. Den mopeden jeg skal kjøpe så. det som dumt med dem er at de er vanskelige å selge etterpå. sm versjonen koster 35k ja, men i tilleg kommer montering på 1000-2000kr og registrering på 1600kr. så pengene går fortere en du aner. var på vippen til å kjøpe den selv Vil nå ikke si det er så vanskelig å få solgt dem, hvis man holder de med velikehold så ser de ut som de er nye. Har man penger så er alt mulig, men enig der, den er dyr. Montering? Kan man velge å sette de sammen selv? Den var ny. Synd du ikke kjøpte den. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal du ha den RÅESTE mopeden i gata, så kjøper du en Derbi Senda DRD Pro (50) SM. Ekstremt kul moped, men koster jo en del. SM=34.990,- Tror jeg. R=32.990,- Tror jeg. Den mopeden jeg skal kjøpe så. det som dumt med dem er at de er vanskelige å selge etterpå. sm versjonen koster 35k ja, men i tilleg kommer montering på 1000-2000kr og registrering på 1600kr. så pengene går fortere en du aner. var på vippen til å kjøpe den selv Vil nå ikke si det er så vanskelig å få solgt dem, hvis man holder de med velikehold så ser de ut som de er nye. Har man penger så er alt mulig, men enig der, den er dyr. Montering? Kan man velge å sette de sammen selv? Den var ny. Synd du ikke kjøpte den. kan ikke sette den sammen selv. de pengene er det de tar er for å sette den sammen, ta den ut av eska osv. ellers funker nokk ikke garanti eller noe. grunnen til at den er vrien å selge er at om to år så har du sikkert lyst å prøve å selge den og ca 24-25k. men da ser kjøperene at du kan kjøpe en splitter ny derbi senda x-race for samme prisen. da går dem heller får den. kjenner en som driver en mc butikk som selger derbi og mange andre mopeder, mcer osv og han frarådet meg å kjøpe drd pro pga det. i tilleg syns jeg faktisk selv at det er dumt å bruke 38k på en moped + forsikkring og trim. drd pro er visst veldig slappe originalt Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Skal du ha den RÅESTE mopeden i gata, så kjøper du en Derbi Senda DRD Pro (50) SM. Ekstremt kul moped, men koster jo en del. SM=34.990,- Tror jeg. R=32.990,- Tror jeg. Den mopeden jeg skal kjøpe så. det som dumt med dem er at de er vanskelige å selge etterpå. sm versjonen koster 35k ja, men i tilleg kommer montering på 1000-2000kr og registrering på 1600kr. så pengene går fortere en du aner. var på vippen til å kjøpe den selv Vil nå ikke si det er så vanskelig å få solgt dem, hvis man holder de med velikehold så ser de ut som de er nye. Har man penger så er alt mulig, men enig der, den er dyr. Montering? Kan man velge å sette de sammen selv? Den var ny. Synd du ikke kjøpte den. kan ikke sette den sammen selv. de pengene er det de tar er for å sette den sammen, ta den ut av eska osv. ellers funker nokk ikke garanti eller noe. grunnen til at den er vrien å selge er at om to år så har du sikkert lyst å prøve å selge den og ca 24-25k. men da ser kjøperene at du kan kjøpe en splitter ny derbi senda x-race for samme prisen. da går dem heller får den. kjenner en som driver en mc butikk som selger derbi og mange andre mopeder, mcer osv og han frarådet meg å kjøpe drd pro pga det. i tilleg syns jeg faktisk selv at det er dumt å bruke 38k på en moped + forsikkring og trim. drd pro er visst veldig slappe originalt Omg du klarer nesten å få meg til å endre mening. Det er vel riktig det. Hvem vil kjøpe en brukt når man kan få en ny til samme prisen? Ikke jeg hvertfall. Enig der, nok en gang, 0 vits å bruke nesten 40k på sykkel, forsikring, montering og registrering. Man kan ikke burne å straffe en moped som det, dvs mye av morra er borte. Hadde jeg gjort det hadde jeg ikke hatt råd til mye trim, kanskje ei effektpotte.. Når jeg egentlig har store planer for trim. Så da vurderer jeg maybe heller en Stusselig Furia, pusse den opp å blodtrimme den for tilsammen kanskje under halvparten av det DRD Pro'n koster ny. Alle mopeder er vel slapper originale. <3 Endret 19. september 2009 av MusiQ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. DTX, er det den som har litt flere plomberinger i eksosanlegget? Eller er det DT50X du har? Eller så er det jeg som blander med en annen nå. Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 35 000kr for en moped? Det er jo dette man får en ganske god lettsykkel for! Slipper å tenke på trimming osv. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. DTX, er det den som har litt flere plomberinger i eksosanlegget? Eller er det DT50X du har? Eller så er det jeg som blander med en annen nå. er yamaha DT50X jeg har. er en plombe i potta og en i cdi boksen 35 000kr for en moped? Det er jo dette man får en ganske god lettsykkel for! Slipper å tenke på trimming osv. er mye dyrere med lett mc. lappen koster minst det dobbelte, du må ha fullt kjøreutstyr, forsikring, avgifter osv er mye dyrere. bare kjøreutstyr kan fort koste 10 000kr. men 35 000kr for en moped er veldig dyrt ja. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. DTX, er det den som har litt flere plomberinger i eksosanlegget? Eller er det DT50X du har? Eller så er det jeg som blander med en annen nå. er yamaha DT50X jeg har. er en plombe i potta og en i cdi boksen 35 000kr for en moped? Det er jo dette man får en ganske god lettsykkel for! Slipper å tenke på trimming osv. er mye dyrere med lett mc. lappen koster minst det dobbelte, du må ha fullt kjøreutstyr, forsikring, avgifter osv er mye dyrere. bare kjøreutstyr kan fort koste 10 000kr. men 35 000kr for en moped er veldig dyrt ja. 35.000,- er alt for mye. :!: Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. DTX, er det den som har litt flere plomberinger i eksosanlegget? Eller er det DT50X du har? Eller så er det jeg som blander med en annen nå. er yamaha DT50X jeg har. er en plombe i potta og en i cdi boksen 35 000kr for en moped? Det er jo dette man får en ganske god lettsykkel for! Slipper å tenke på trimming osv. er mye dyrere med lett mc. lappen koster minst det dobbelte, du må ha fullt kjøreutstyr, forsikring, avgifter osv er mye dyrere. bare kjøreutstyr kan fort koste 10 000kr. men 35 000kr for en moped er veldig dyrt ja. 35.000,- er alt for mye. :!: hvorfor har du tenkt å kjøpe drd pro som koster over 35k da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg synes da at Derbi Senda R-Xrace er veldig god. Kjøpte den selv ny i år, og storfornøyd. PRisen er ikke såå stiv, da den ligger på 23k hos Dokkabilco(?), og jeg fikk den for 22k der. Ligger i 55-57 på flata med plomberinga i. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 drd pro er ekstra slapp du får feks helt ny furia max får 25-26k tror jeg det var. vuderte den og selv. men ble forelsket da dtx'en som stod vedsiden av inni butikken. så nå står dtx'en rett utenfor vinduet mitt dtx koster litt mer en furia max men litt mindre en drd pro. dtx kommer på ca 30k ferdig montert og registrert. DTX, er det den som har litt flere plomberinger i eksosanlegget? Eller er det DT50X du har? Eller så er det jeg som blander med en annen nå. er yamaha DT50X jeg har. er en plombe i potta og en i cdi boksen 35 000kr for en moped? Det er jo dette man får en ganske god lettsykkel for! Slipper å tenke på trimming osv. er mye dyrere med lett mc. lappen koster minst det dobbelte, du må ha fullt kjøreutstyr, forsikring, avgifter osv er mye dyrere. bare kjøreutstyr kan fort koste 10 000kr. men 35 000kr for en moped er veldig dyrt ja. 35.000,- er alt for mye. :!: hvorfor har du tenkt å kjøpe drd pro som koster over 35k da? Fordi den er kul. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Derbi senda x-race! En drøm å kjøre! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Malaguti, noen erfaringer/anbefalinger? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Malaguti, noen erfaringer/anbefalinger? ganske ukjent moped. er ikke mange av dem. er ikke en fordel med tanke på deler osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå