Vegar(d) Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Derbi også egentlig da! Derbi også ja! Alt annet enn kina sykler Lenke til kommentar
RizoR Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Derbi også egentlig da! Derbi også ja! Alt annet enn kina sykler AMEN! Hadde det vært meg hadde jeg gådd fårr Yamaha eller Rieju Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Oppsumering: Et kjent merke som har levd lenge, f.eks Yamaha, Honda, Rieju.. Ikke ukjente billig merker.. Er litt usikker på Derbi? Lenke til kommentar
RizoR Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppsumering: Et kjent merke som har levd lenge, f.eks Yamaha, Honda, Rieju..Ikke ukjente billig merker.. Er litt usikker på Derbi? Derbi er sikkert greit det også.. Utsende på Derbi er jo ikke til å skryte av da, Men motoren går nokk som den skal Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Derbi er minst like kjent. Spansk/italiensk kvalitet. Utseende er personlig smak, men syntes både Derbi og Gilera ser bedre ut en Yamha og Rijeu. Derbi/Gileraen (som egentlig er samme moped) har enn annen motor enn de som Derbi lager selv. Den er ltt kraftigere enn AM6 motoren som sitter i de fleste andre merker. Hvis du ikke skal trimme så burde valget stå i mellom de to merkene. Lenke til kommentar
ranvikeirik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer på å kjøpe meg atv, men er litt i tvil va jeg skal kjøpe. Er det noen som har noen formeninger om denne (http://www.mcbutikk.com/index.php?main_page=product_info&cPath=46&products_id=255) ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 ATV koster vel enda mer og går enda dårligere? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) hei jeg skal snart kjøpe meg scooter, og jeg lurte på om den Honda zoomer er noe ? har også sett på Honda sfx noen gode råd fra noen erfarne kjørere ? takker for svar Endret 12. september 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Zoomer er jo bare latterlig liten og rar. Gå for en Aerox! Går godt og fineste scooteren på markedet! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) tusen takk for svar. den Aeroxen så jo ikke så verst ut, går den bra eller, har jo lyst å kjøre litt fort da. ca pris ? Edit: fant denne på finn http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=18914845. den er jo trimma, men er det noe jeg bør unngå ? Endret 13. september 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Den aeroxen va jo sinnsykt fin da! Men den var jo endel trimmet. Med andre ord: Den vil nok ikke vare så lenge før det blir problemer med originale slitedeler osv. Men en aerox uten plomberinger går godt! Enda bedre vis du dyser opp og setter på et effektanlegg! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Den aeroxen va jo sinnsykt fin da! Men den var jo endel trimmet. Med andre ord: Den vil nok ikke vare så lenge før det blir problemer med originale slitedeler osv. Men en aerox uten plomberinger går godt!Enda bedre vis du dyser opp og setter på et effektanlegg! 1: Er ikke effekt anlegg og dysing en form for trimm slik at det blir ulovelig ? 2: Blir ikke verdien forringet med ikke-normale deler ? Endret 13. september 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, det er ulovlig å dyse opp å sette på effektanlegg. MEN! Det er like ulovlig å kjøre uten plombering! Har ingenting å si om mopeden går 150km/t eller i 75 km/t. Den sees fortsatt på som trimmet og boten er 4200kr, uavhengig av hvor fort den går over 45 km/t. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Ja, det er ulovlig å dyse opp å sette på effektanlegg.MEN! Det er like ulovlig å kjøre uten plombering! Har ingenting å si om mopeden går 150km/t eller i 75 km/t. Den sees fortsatt på som trimmet og boten er 4200kr, uavhengig av hvor fort den går over 45 km/t. Så hvis jeg skal trimme, kan jeg like gjerne dra den helt ut, enn å bare trimme litt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tusen takk for alle svar bruktCDplate , blir nok en Yamaha Aerox på meg etterhvert Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, det er ulovlig å dyse opp å sette på effektanlegg.MEN! Det er like ulovlig å kjøre uten plombering! Har ingenting å si om mopeden går 150km/t eller i 75 km/t. Den sees fortsatt på som trimmet og boten er 4200kr, uavhengig av hvor fort den går over 45 km/t. Så hvis jeg skal trimme, kan jeg like gjerne dra den helt ut, enn å bare trimme litt? Jepp, eneste som stopper folk er prisen, + det er mest synlig og høres bedre om du har en 70-80ccm sylinder. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) stakk innom en mc foretning i går, og fikk med meg en brosjyre med yamaha sine scootere, og jeg fant en som heter slider, som koster mindre og har mere kraft. hva er best sett bort ifra pris ? Yamaha Slider pris: 19.900 nok type motor: luftkjølt 2 takts ensylindret antall kubikk: 49,9 ccm max power: [email protected] max torque: [email protected] startmetode: el og kickstart gir: V-belt automatic vekt: 81 kg Yamaha Aerox R pris: 23.900 nok type motor: veskekjølt 2 takts ensylindret antall kubikk: 49,9ccm max power: [email protected] max torque: [email protected] startermetode: el og kickstart gir: v-belt automatic vekt: 97 kg priser hentet fra http://www.yamaha-motor.no Endret 15. september 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Noen erfaringer å komme med rund Gilera? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gilera er samme moped som Derbi, er bare litt anerledes utseende og farger. Bra sykler Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Gilera er samme moped som Derbi, er bare litt anerledes utseende og farger.Bra sykler Stemmer det Trodde det var Rieju jeg Lurer litt på Motorhispania, syns de ser barske ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå