Thomisa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Jeg har kjøpt nye deler til pcen min. jeg kjøpte 4890 skjermkort Disse rambrikkene og dette hovedkortet først skiftet jeg bare skjermkort og rambrikker, alt fungerte helt fint, bortsett fra at jeg ikke fikk utnyttet nå mer enn 3,50 Gb ram når jeg har 6Gb. ja har 64-bit så tenkte jeg da at hovedkortet ikke støttet 6gb ram, så jeg kjøpte hovedkortet som vist over. Så jeg byttet hovedkort, koblet alt riktig osv, men når jeg skulle starte pcen, fikk jeg blue screen VÆR gang windows 7 loadingen kom opp, så jheg prøvde å reinnstalere, men vær gang innstalasjonen er på siste stadiet altså ''completion innstalations'' eller va det står, fryser pcen... har 650 watt så det skal holde noen som vet va problemet kan være? mvh thomas Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Eh? Du er klar over at du har kjøpt Hovedkort med støtte for DDR2 Ram og at du har kjøpt DDR3 Ram brikker? DDR3 Ram passer ikke i et Hovedkort beregnet for DDR2 Ram. Endret 7. september 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 nei, det er ddr2, mulig jeg tok feil link : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå