xector1 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Slett Windows Media Player fra maskine og last ned Windows Media Player 9 fra denne adressen http://www.microsoft.com/windows/windowsme...ies/player.aspx Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Det har jeg selvfølgelig prøvd, men det funker likevel ikke! Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg? Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen. kanskje det hjelper Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg? Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen. kanskje det hjelper Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg? Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen. kanskje det hjelper Sånn som divx player eller noe sånt? Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det har seg sånn at min windows media player har nå klikka fullstendig, vært sånn lenge men har bare brukt andre programmer til å se filmer o.s.v. med. Når jeg da prøver å se noe i windows media player kommer det opp: "Det har oppstått en intern programfeil". dette er da forbanna kjedelig fordi jeg da ikke kan se .wmv filer. Kan noen hjelpe meg? Hadde samma problem. men da jeg sletta Codes'ene mine funka det igjen. kanskje det hjelper Sånn som divx player eller noe sånt? Jeg hadde en pakke med en haug med codes'er. kanskje divex gjør det. jeg vet ikke. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Ok, jeg tester å avinstallere alle codecsene som jeg vet jeg har. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Det funket likevel ikke, Nå har jeg ikke helt peiling på hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
kmsupport Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart). Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart). Men hvordan kan jeg klare det? jeg finner ikke windows media player på installer, avvinstaller programmer! Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvilken Windows har du?...98? Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har windows XP. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart). Men hvordan kan jeg klare det? jeg finner ikke windows media player på installer, avvinstaller programmer! Tror han mente å installere HELE windows på nytt...(overskrive den du har nå) Spør du meg bør ikke det være nødvendig. Du kan bruke recovery console (ligger på cd'en - søk på hjelp) til å reparere installasjonen. Ellers så MÅ du ikke ha windows media player - det finnes mange andre spillere som takler wmv-filer... Winamp foreksempel. Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Problemet kan ligge i registeret. Prøv å innstaler Windows på nytt (uten formatering såklart). Men hvordan kan jeg klare det? jeg finner ikke windows media player på installer, avvinstaller programmer! Tror han mente å installere HELE windows på nytt...(overskrive den du har nå) Spør du meg bør ikke det være nødvendig. Du kan bruke recovery console (ligger på cd'en - søk på hjelp) til å reparere installasjonen. Ellers så MÅ du ikke ha windows media player - det finnes mange andre spillere som takler wmv-filer... Winamp foreksempel. pleier å bruke windows media player2 da. Den funker ganske bra, men det er bare så forbanna irriterende å ikke kunne spille av på vanlig. Og det virker som at det ikke går ann å installereavinstallere windows media player :x Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Tror jeg klarte å fikse det nå, jeg installerte noron antivirus også på en eller annen merkelig måte fiksa norton antivirus det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå