The Stig Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Snart får du endelig muligheten til å laste ned en demo av Littlebigplanet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nå er ikke akkurat 200,- mye for et spill uansett, men samtidig litt for mye å betale for å teste spillet. Så demoen kommer til å bli avgjørende for min del. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Syns det er litt i seinaste laget å kome med demo no når spelet har eksistert sopass lenge. Eg er no glad eg tok sjansen på å kjøpe det då det var nytt, for eg var ganske usikker på om det var noko for meg. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Synes Sony (playstationstore) er litt dårlige på demoer for tiden. Er opptil flere spill jeg gjerne skulle testet før evt. kjøp. Skjerpings! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 For de som ikke visste det, så kommer det også ModNation-beta i GOTY-versjonen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lastet ned demoen i stad og har kost meg skikkelig, så blir kanskje et kjøp. Man blir ikke fort lei, eller? Til dere som har det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg ble ikke fort lei Er ganske billig også, pluss at det ikke er lenge til min bursdag (.. og jul.) Ja, blir nok LBP på meg nå. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tenkte å kjøpe LBP en dag her, men endte opp med Mass Effect på 360 Har GOTY-utgaven kommet, og er det noen fordeler med å kjøpe den? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 GOTY har ikke kommet og det er bare en masse DLC på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg