sindreostbo Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei dere. Jeg trenger litt hjelp. Jeg har fått en oppgave på skolen, der jeg skal skrive en novelle med temaet "Virtuell kontra verkeleg røyndom" og jeg har litt problmer med å komme på idéer til akkurat dette, har noen av dere??? Svar vil bli satt god pris på Takk på forhånd Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva er røyndom? Virkelighet Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva er røyndom? ... hint: ordbok Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Aktuellt problemstillinger kan være Facebook, MSN og korleis det har påverka det sosiale livet til mange, både positivt og negativt. Endret 19. september 2009 av Camrot OT fjernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen spamme-innlegg, samt kommentarer på disse, er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Novellen kan for eksempel handle om noen som skal møte en de har møtt på nettet, så bare bygge på det og spenningen rundt det? EDIT: skrivefeil. Endret 20. september 2009 av Nikolassr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå