Brating Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er det noen som vet om et gratis videoprogram som har frame by frame? Som man kan laste ned? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kan du forklare nærare, eg forstår ikkje kva du meiner. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Du vil sette sammen en video, Bilde for bilde ? Lenke til kommentar
Brating Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Det er en venninne av meg som spør, så jeg vet ikke stort om hvordan det fungerer.. Men slik jeg har forstått det, så er det slik at en film består av rundt 24 bilder i sekundet, og det finnes programmer hvor man kan se på hvert enkelt bilde. Hun skal altså ikke sette sammen en bilderekke til en film, hun skal ta en eksisterende film og bla gjennom bildene. Noen som vet om et slikt program? Endret 7. september 2009 av Brating Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Media Player Classic (bruk piltastane), VLC (hurtigtast for neste frame: E), SMPlayer (punktum for neste frame) er tre døme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå