Ajaco Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heisann, det har seg slik at jeg har fått en skoleoppgave, der jeg skal fordype meg i hvordan moten og klesstilen var på 70-tallet. Vi skal selv ta bilder, der vi viser hvordan stilen var på 70-tallet, samtidig som vi skal ha en presentasjon der vi forteller om 70-tallets mote og klesvaner. Derfor trenger jeg deres hjelp folkens. Er det noen som kan hjelpe meg, og gruppa mi ved å komme med noen eksempler på hvordan klesstil de hadde på 70-tallet? Var det noen personer som ble født, døde eller hadde sin storhetstid på 70-tallet (en person som hadde noe å gjøre med klær/mote å gjøre, natruligvis)? Eventuelt noe dere føler vil være absolutt nødvendig å ta med i en oppgave som dette? All form for konstruktiv tilbakemelding verdsettes Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 bumper denne jeg : )) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Nå er jeg ingen ekspert på området, men stikkordene er hvertfall afro og slengbukser. Anbefaler deg sterkt å sjekke ut ungdomsfilmer fra eller om 70-taller, f.eks. Dazed and Confused, vår egen Den Siste Revejakta og selvsagt TV-serien That 70's Show. Noen bilder: Endret 11. september 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå