Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjedelig episode på bussen, hvordan reagere?


Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Jeg var borti noen drittsekker på ungdommskolen jeg også. tok tak i strupen på han som var "ledern" i gjengen trykte han mot en vegg og ga han en neve i haka og en i magen.

 

så gikk han faktisk til en lærer for å si hva jeg hadde gjort og så måtte jeg fortelle hva som hadde hendt osv. og endte opp med at det var de som fikk anmerkninger osv.

 

men det er ikke alltid den beste måten å gjøre det på da.

du MÅ kunne sloss for å prøve på det. og jeg var heldig som ikke fikk anmerkninger/nedsatt osv for det.

 

men sørg for at de plager deg på skolen, ta det opp med lærer/rådgiver etc for da får de sendt mamma og pappa på nakken og fjortissbøller er livredde for foreldrene sine

Endret av weebl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Irritert_*

Hei igjen!

 

Mange gode tips, ja. Skjedde ingenting i dag. Som sagt så skulle trinnet vårt på klassetur.

 

Men jeg tok bussen som jeg pleier, og kjørte forbi der jeg pleier å gå av for å gå videre til skolen. Der satt jo hu jenta og han stygge gutten.

 

Oppdaterer i morgen, da det sannsynligvis skjer noe da.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller.

 

Det er heller ikke tillat å oppfordre til vold på forumet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anon_*

Neste gang de kaster ting på dere, og dere får griseri på t-skjorter eller noe slikt, sørg for å ikke vaske/pelle det av eller noe slikt, la det bli og sette flekker som ikke går av. Ta så med dere klærne til de sine foreldre og krev erstatning siden unga deres med vilje ødela klærne deres. Jo dyrere plagget er jo bedre.

 

Lite som gjør foreldre så irriterte som å måtte betale for ungene sin bølling og herverk. Sitt så hjemme senere på kvelden og gni dere i henda mens dere ser for dere "samtalene" de har med folka sine.

Lenke til kommentar
Holder å slå rett på nesa med bar hånd, uansett hvor sterk du er så kommer det til gjøre jækli vondt..

 

Og alle dere som sier å snu det andre kinnet og oppføre deg som du er bedre, det hjelper som regel ikke noe som helst.

 

 

Btw, slå i kinnbeinet. Da vibrerer hjernen, og personen du slår går rett i bakken. Det også relativt ufarlig.

 

Hold oss oppdatert !

 

Lykke til!

Da mister man også hukommelsen. Snakker av egen erfaring (var en ulykke)

Lenke til kommentar

Faktisk, kan du bare sette deg et annet sted en de jentene på bussen :)

 

Skjedde noe lignende med meg engang. Hastet 50 øringer på meg, til slutt endte det med at jeg bare samket på alle 50 øringer han hev på meg, så plutslig hadde jeg 21 kroner :p Sa bare takk til'n. Plutslig sa han til rektor at jeg stjal pengene hans på vei til skolen, sånn at han måtte gå! Han tok jo bussen hver jævla dag, plutslig fikk jeg igjensitting!

Så en dag så rektor han gå ut av bussen, så sa han jævla kødden at han satt seg et annet sted enn meg og klarte seg.

 

Så fikk jeg 2 pølser på Narvesen i uka :new_woot:

Lenke til kommentar

Har opplevd noe av det samme selv, men jeg er av den formening at vold avler vold. Samtidig er det å gå ned på et nivå jeg mener er lavmål.

 

Jeg ble plaget av en fyr som var med i en gjeng. Flere ganger han prøvde seg med blant annet å slå/sparke f.eks, men jeg parerte alt han kom med uten å svare. Vet jeg hadde tatt han lett, men ingen løsning og gjengen hadde nok blitt involvert og det har bare eskalert.

 

Jeg benyttet muligheten en gang vi var på et treningsrom. Han prøvde å løfte en stang med endel vekter over hodet. Misslyktes totalt med de puddingarmene (som vel er en av grunnene til den dårlige selvtilliten slike har) Da benyttet jeg anledningen selvfølgelig - fortet meg over og røska stanga over hodet lett. Mens jeg hadde den der, så snudde jeg meg og bare så på han, satte den ned og gikk uten et ord. Etter det sluttet han å kødde og fikk vist litt respekt.

 

Så overse er mitt råd. Bare gå unna (med et lite smil) og når muligheten er til stedet, så imponer med noe du er sterk på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Bitteliten erteskyter som du stikker mellom setene og sniprer låret til bølla. Han brøler nok som bare *******, men det driter du i. Ikke skyt med noe hardere enn erter. Har selv blitt skutt på med krampe, det endte med sykehus.

Lenke til kommentar
Okey, velger å være annonym. Det hele skjedde i dag på bussen på vei hjem fra skolen. Jeg og kompis går inn på bussen, og setter oss bak siden det var to plasser ledig. Vi så med en gang at to av de som satt bakerst der igjen var noen vi vet om. Drittsekker. Det var en til, men han gjorde ikke så mye.

 

Starta med at de plutselig kasta tyggis biter på oss. Tydge tyggis biter. Traff først kompisen min. Han snudde seg og spurte hva det var. Han fikk svaret "HVA?" tilbake. Gang på gang. På oss begge. Vi ba dem slutte. Til slutt, kasta han ene på meg, jeg snudde meg og spurte hva problemet er, osv. Han svarte jo bare med at "jeg gjør hva faen jeg vil" og "så kul du er" og de kule tingene der. Jeg svarte at problemet var at han kasta de jævla tyggis bitene på oss. "jeg bryr meg faen ikke om det, jeg gjør hva jeg vil". Andre personen var faktisk en jente (ikke vanlig jente -.- ), hun spurte om jeg var *navn*. Jeg bare svarte ja, osv. Da vi skulle av, så vi at de også hadde kasta snus på kompisen min. hang på genseren når vi resite oss.

 

Hele denne situasjonen. Jeg fikk så jævla lyst til å be han lille fyren som plagde oss mest (jeg vet hvem han er) ut fra bussen og banke driten ut av han. Men jeg er ikke sånn.

 

Hva burde jeg har gjort i denne situasjonen? Var der riktig det jeg gjorde?

 

Håper på gode svar og tips.

Du handlet riktig. Ikke bli voldelig, slik som overraskende mange her ber deg om. Om noen er tøffe i trynet mot meg, bare ler jeg av dem. Hvis man er skadefro holder det i lange baner med at det er en grunn til at de er idioter, og at det ikke akkurat kommer til å gagne dem senere i livet.

Lenke til kommentar

Hahah, husker at jeg dreiv med sånn dritt selv på bussen.

Etterhvert var e noen tøffinger som endelig skulle ta igjen, om de så bare kasta noe tilbake eller slang dritt til meg nølte jeg ikke med neven :)

 

Er en stund siden nå, men om noen skulle gjort noe sånt på meg nå hadde jeg ikke nølt et eneste sekund med å bare denge fyren, ærlig. Bare deng begge 2 egentlig, sett deg bakerst med dem, så når de bare kaster _en_ ting snur du deg og slår han midt i trynet(han begynner sikkert å sippe) om han svære tarden kommer bort da(noe han sikkert ikke gjør, han er sikkert bare et påheng av han derre "bølla" som ikke gjør en dritt, men om han skulle gjøre noe så bare slår u han også, husk å alltid slå først og HARDT.

 

du får sikkert litt problemer i ettertid med lærere/foreldre etc, men det er jaggu meg verdt det.

Lenke til kommentar
Hahah, husker at jeg dreiv med sånn dritt selv på bussen.

Etterhvert var e noen tøffinger som endelig skulle ta igjen, om de så bare kasta noe tilbake eller slang dritt til meg nølte jeg ikke med neven :)

Det var ikke rettferdig. Først provoserte du dem og deretter slo du til dem, enda de reagerte helt naturlig. Hvordan tror du de følte seg? Det bryr du deg sikkert ikke om, forresten.

Lenke til kommentar
Det kjedelige med opplevelsen er at han får en fantastisk følelse av makt og autoritet når han kan komme unna ved å gjøre slik. Det kunne vært morsomt å se hvordan han ville reagert om du rett og slett "klikket" litt. — med det mener jeg å reagere på en måte han ikke forventer og dermed skremme han eller sette han ut av spill

 

I militæret bodde jeg på rom med et sånt rasshøl. Han gikk hele tiden til små angrep på meg, både psykisk og rent fysisk, deribland kaste ting på meg. Husker vi marsjerte, og han gikk bak meg og sparket meg i bena mens underoffiserene så på, uten å gjøre noenting. Angrer den dag i dag på at jeg ikke ga han en geværkolbe i trynet og knuste kjeven hans. Selvrespekten hadde vært så mye større om jeg kunne skamslått den fyren, selv om det nå sikkert ville gitt en del negative konsekvenser på kort sikt. Iallefall vil jeg fraråde noen å følge den politisk korrekte SV barnehagementaliteten som forteller deg at bare du er snill nok så vil folk være snill tilbake. Det er ikke slik verden fungerer. Noen er slike rasshøl at det eneste som hjelper er å få dem til å frykte deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...