Rob3rt Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Nei det tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Søppel. Poster ikke noe særlig på forumet lenger. Forumet er direkte kjedelig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg er litt på annet også. Se min siste innlegg der. Rest in peace Alexander Ness. R.I.P Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 /me søppel og Annet om data Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Søppel, men prøver å hjelpe hvis jeg kan, holder kjeft hvis jeg ikke har peil..... noe som flere definitivt skulle ha gjort, mange tvilsomme svar på forumet, og mange totalt ubruklige som "har du prøvd å formatere?" Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Alle innenfor hardware, linux, søppel, spill. Sjekker alltid "vis dine egne innlegg" først, og sjekker om det skjer noe relevant noe sted. Edit: og humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå