uranus Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvilket kategori er du mest aktiv på her? Jeg er på søppel og filming mest da. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Er en del aktiv her.. dvs søppel, men i det siste har jeg vært mer aktiv i siste innlegg delen.. I de innleggene der jeg føler jeg kan bidra med noe.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Er nesten bare på søppel.. De fleste som vil svare på denne vil nokk også svare søppel(tror jeg), ettersom den er postet i søppel.. Tenkte selv å poste en lik post.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 søppel/annet/spill-genrell diskusjon/web-design Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Søppel men faktisk har eg postet en del mer "seriøse" post i det siste. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 søppel, overklokking og alt innen den kategorien Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Søppel men faktisk har eg postet en del mer "seriøse" post i det siste. Jøss hehe Jeg liker søppel mest tror jeg. Det er her det aller meste kommer fram. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Søppel men faktisk har eg postet en del mer "seriøse" post i det siste. Jøss hehe Jeg liker søppel mest tror jeg. Det er her det aller meste kommer fram. sant det... utolig hva folk sier her =) selv er det 3 plasser... Søppel, Annet og internett & nettverk =) og noen bil forumer ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Søppel men faktisk har eg postet en del mer "seriøse" post i det siste. Jøss hehe Jeg liker søppel mest tror jeg. Det er her det aller meste kommer fram. sant det... utolig hva folk sier her =) selv er det 3 plasser... Søppel, Annet og internett & nettverk =) og noen bil forumer ... hmm... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 søppel, webdesign og generell diskusjon(spill) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Søppel, DivxXvid, Religion(?), Annet Om Data, Skjermkort (?) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Selv pleier jeg å være på annet og søppel, men noen ganger er jeg innom Casemods, og Mobiltelefoner. Men de folka på mobiltelefoner er noen bidige n00bs som ikke har noe på et forum å gjøre! Ikke ALLE, men NOEN! Irriterer meg np så jævli! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 iom at jeg har ca. 98% av postenen mine her i søppel, tror jeg at det er søppel. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Søppel er tingen :wink: men er litt på annet og! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Henger mest på Hjelp, jeg skal ha ny PC/Hovedkort, Prosessor og minne/Internett & Nettverk/Skjermkort, skjermer/Annet om data/Annet/Søppel/Humor Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Henger mest på Hjelp, jeg skal ha ny PC/Hovedkort, Prosessor og minne/Internett & Nettverk/Skjermkort, skjermer/Annet om data/Annet/Søppel/Humor omentrent det samma som meg da. Poster skjelden nooe om jeg ikke har noe spes å si...besides i søppel da. Det er ikke mulig å ikke ha en mening om de postene her Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hm.. poster absolutt mest i søppel jeg og! noen ganger i annet om data, annet og litt her og der.. leser mest i de andre kategoriene uten å poste no svar, da jeg enten ikke aner svaret eller ikke har no nytt å komme med.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Henger mest her Du er nok ikke den eneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå