cmi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Får ikke koblet til mobilen til Windows Mobile device center, hvorfor får jeg ikke gjort dette? Hva må jeg gjøre liksom, finner ikke noe brukerhåndbok på dette greiene... har en HTC S740 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Får ikke koblet til mobilen til Windows Mobile device center, hvorfor får jeg ikke gjort dette? Hva må jeg gjøre liksom, finner ikke noe brukerhåndbok på dette greiene...har en HTC S740 Sjekk at Active Sync kjører på mobilen din. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Tror det er den jeg sliter med og sette opp... Noen tutorial på dette? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Tror det er den jeg sliter med og sette opp... Noen tutorial på dette? Så lenge programmet kjører skal PC-en oppdage telefonen, selv om telefon og PC ikke er paret også. Om hverken PC eller mobil klarer å kommunisere bør du sjekke at kabelen din ikke er ødelagt. Endret 7. september 2009 av Jckf Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 hmmm, skal teste igjen, men er det ikke noe oppsett på active sync?? Kommer opp melding på telefonen at internett-tilkoblingen ikke er riktig konfigurert... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan skal innstillingene til active sync være på telefonen? Dem spør etter email, domene etc etc... begynner blir dritt lei hele HTC faenskapet, man må jo være rakettforsker for NASA for og få detta dritet til og fungere som det skal! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan skal innstillingene til active sync være på telefonen?Dem spør etter email, domene etc etc... begynner blir dritt lei hele HTC faenskapet, man må jo være rakettforsker for NASA for og få detta dritet til og fungere som det skal! Når den spør etter domene er det fordi du har valgt å legge til en server for synkronisering over nettet. Er det ikke over USB du har problemer? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Jo det er over usb, hvordan får jeg valg kun igjennom usb da? fjerna den igjennom nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå