iKent Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heisann. Sitter å ser etter ny pc. men lurte på om denne pcen jeg har komponert er noe tess? Gaming pc som skal kjøpes. https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=103928. Noen som har hatt noen problemer O.L med noen av delene? Har ikke lyst til å bruke så mye mer enn detta men håpa på at dere kunne komme med noen innspill. Kent Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det ser greit ut i mine øyne. For fremtiden bør du ta i betraktning at det er hverdag og arbeidstid, samt retningslinjene før du bumper tråden din. -Deluze Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Du kan ikke forvente at folk skal svare deg i løpet av en time! OT: Det skjermkortet du har valgt bråker noe ekstremt når det blir varmt (under spilling etc.) pluss at det kan ikke klokkes så langt. Viss du kjøper et Sapphire Radeon HD 4890 Vapor-X 2 GB som har en mye bedre kjøler så kan du både klokke det langt og slippe og irritere deg på bruk under pulten når du spiller. Koster bare 300kr mere.. Også kan du kjøpe enda et skjermkort og sette det i crossfire sånn at grafikkytelsen matcher cpu-ytelsen. Endret 7. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
iKent Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Kjøpte pcen i går på amentio. Regner med å ha den her i slutten av uka. Bytta ut hovedkortet med en asus e6t i stedetfor, da jeg liker at det faktisk ser ut som jeg har et hovedkort i kabinettet:P veldig greit hovedkort egentlig. Kjøpte det skjermkortet though, men får se om det er så ille så kan jeg eventuelt bytte det ut seinere;) Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå