nomore Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Om du trenger en grunn, eller å overbevises slik du forklarer her, så ser eg ikke vits i at du skal prøve å bli kristen. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei da var visst den saken grei ? Hørt om folk som trenger åpenbaringer ol. for å faktisk bli kristen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Ja, for eks, og åpenbaringer kommer jo ikke akkurat rekende på ei fjøl, heller ikke når du først ber om de. Har du behov for å bli kristen(eller tro på en religion) så har du jo en gyldig grunn der, men da kan du samtidig sjekke ut andre religioner først og så velge en som du føler er rett for deg. Men å være kristen fordi vennene er det mener eg blir feil. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja gjør de ikke det ? :!: Sant nok, men fro all del gjør det jo ikke bare for mine venner sier det da. Men kunne selv tenke meg det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Men, da faller vel første innlegg litt på sin egen urimelighet? Om du har lyst å være kristen så har du vel en gyldig grunn der? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er ikke grunn nok. Har lyst, men det er ikke troverdig nok. Religionen er jo fucka, men kunne likvel tenkt meg det. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 en god grunn til å bli kristen er at du kan drikke øl Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hah, det gjør jeg jo allerede fint uten å være kristen. Hvorfor skulle det være en grunn til å få drikke øl ? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tenke deg og bli kristen fordi.......? Å bli kristen er vel ikke noe du bare blir, er det vel? Jeg mener, hvis du har basic input med den virkelige forklaringen på ting og tang så har jeg vanskelig for å tro at du bare kan si vips, og så er du kristen! Og hva er vitsen liksom? Hva håper du å oppnå med det? Ignoranse til alt som gir deg en mer logisk viten om hvordan livet virker? Eller ønsker du å oppnå "100%" sikkerhet på ting og tang . "Velge seg en religion" høres ut som det reneste sludder for meg ihvertfall, for da har du virkelig ikke sett på alternativene til religiøst livssyn, det er helt sikkert.... men det kan ha en sammenheng at jeg personlig ikke ville klart å blitt kristen, eller religiøs, ikke om det så sto om livet mitt. Til det er kanskje førti år som ateist litt mye... En går ganske enkelt ikke hen å slenger viten og kunnskap ut av vinduet for å tro på eventyrlig vissvass! Gjør du det vil jeg påstå at du rett og slett ikke har sett "lyset" og hva alternativene til dette udokumenterte tullet går ut på. Viten og kunnskap har aldri tatt livet av noen, selv om det er nok religiøse som tror det. Så nei, les heller det du kommer over av skikkelig kunnskap isteden for å joine de ignorantes "100%" klubb, der selv det mest tilbakeviste vissvass er sannhet... det kommer det mer ut av for deg personlig også. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hahahah, takk RWS. Nå er jeg tilbake på det samme gamle sporet igjen. Nå gikk det opp for meg hvor dumt det faktisk høres ut At det går an! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Førstepost er flyttet til prekestolen da tråden ikke oppfyller reglene for posting i denne delen av forumet. Resten av tråden vil bli stengt. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg