sjakk-mats Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heisann! Har siklet på optoma 200x HD projektoren en stund nå, men tør ikke kjøpe den før jeg finner ut hva reservepærene koster. Har googlet litt uten hell. Er det vanskelig å få tak i disse? eller er det bare jeg som ikke helt vet hva jeg leter etter. Håper på hjelp fra noen, takk Lenke til kommentar
Restyle Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som har noe info om Optoma HD200X er noe bra? Sikler veldig på den selv! Lenke til kommentar
razoreye66 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heisann! Har siklet på optoma 200x HD projektoren en stund nå, men tør ikke kjøpe den før jeg finner ut hva reservepærene koster. Har googlet litt uten hell. Er det vanskelig å få tak i disse? eller er det bare jeg som ikke helt vet hva jeg leter etter. Håper på hjelp fra noen, takk Reservedelsnr er SP.8EG01GC01 koster ca 1500,- ganske grei pris Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Tusen takk, razoreye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå